رصد بازار خودروهای داخلی؛

برگشت «شاهین» به کانال 500 میلیونی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۷۲۴۲۳
اقتصادنیوز: رصد بازار از تداوم افت سایپایی‌ها در روز رشد نرخ دلار حکایت دارد؛ رشدی که در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو هم دیده شد.
برگشت «شاهین» به کانال 500 میلیونی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان می دهد امروز سایپایی‌ها با افت 7 تا 20 میلیون راهی بازار شدند، افتی که فعالان بازار خودرو آن را به دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو را نسبت می‌دهند. براساس جدول قیمتی خودرو امروز «شاهین» افتی 20 میلیونی داشت و بیشترین کاهش را به خود اختصاص داد و «کوییکR » هم با افت 13 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 597 میلیون تومان شد و افت قیمت 20 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 363 میلیون تومان شد و افت 13 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 358 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 9 میلیونی را ثبت کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 357 میلیونی قیمت گذاری شد و افتی 7 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 360 میلیون تومان دست به دست شد 8 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 354 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت 7 میلیونی را ثبت کرد.

سایپا 18 اقتصاد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید