رصد بازار خودروهای داخلی؛

سقوط «شاهین» به کانال500 میلیونی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۸۲۵۹۴
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از سقوط«شاهین» به بازار 500 میلیون تومانی‌ها حکایت دارد. شاهین اوایل هفته جاری رشد قابل توجه قیمت را تجربه کرد، اما با بازگشت آرامش به بازار امروز شاهد کاهش قیمت آن بودیم.
سقوط «شاهین» به کانال500 میلیونی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار نشان می‌دهد نیمی از محصولات سایپا امروز افت قیمت داشتند و نیمی دیگر بدون تغییر راهی بازار شدند. با توجه به ارزیابی‌ها می‌توان گفت امروز در کنار «شاهین» خانواده کوییک هم در بازار کاهش قیمت داشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو کاهش نرخ دلار در بازار عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو هم امروز شکل و شمایل کاهشی به خود گیرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 595 میلیون تومانی شد افت 8 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان محصولات سایپا خانواده کوییک امروز در بازار افت قیمت داشت، با این شرایط «کوییک‌R» در بازار 355 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد، «کوییک معمولی» هم در بازار 347 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و کاهش 3 میلیونی داشت.اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند،‌با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 336 میلیونی قیمت گذاری شد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 347 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 338 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا اقتصاد 5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی