رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۶۱۰۶۸
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان می دهد امروز سایپایی‌ها با کمترین تغییر قیمت راهی بازار شدند.
آرامش در بازار سایپایی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ افزایش نرخ دلار پس از چند روز کاهش قیمت یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو آرامش امروز در بازار را به آن نسبت می دهند، اما برخی دیگر معتقدند که ریزش قیمت روز گذشته محصولات سایپا موجب شد تا امروز سایپایی‌ها کمترین تغییر را داشته باشند.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» و «تیبا صندوقدار» در کاهش یک تا سه میلیون داشتند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر راهی بازار شدند.  

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 555 میلیون تومان شد و افت3 میلیونی داشت. براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 324 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 330 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 322 میلیون قیمت خورد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افت 35میلیون تومانی داشت و 312 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم کاهش 34 میلیونی داشت و در بازار 316 میلیون تومان دست به دست شد.

 

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید