رصد بازار خودروهای داخلی؛

«شاهین» 450 میلیونی شد + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۲۴۰۵
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا از رشد سه تا 10 میلیونی محصولات سایپا در بازار حکایت دارد.
«شاهین» 450 میلیونی شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ همزمان با افزایش عجیب قیمت دلار در بازار امروز شاهد جهش قیمت برخی خودروهای پرطرفدار داخلی در بازار بودیم. براساس ارزیابی بازار «شاهین» که در دو هفته اخیر به دفعات رشد قیمت را تجربه کرده بود امروز با افزایشی 10 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد تا به این طریق رکورددار رشد قیمت در میان سایپایی‌ها باشد.

رشد قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان بازار در رکود کامل بسر می برد و خرید و فروش خودرو در کمترین سطح صورت می گیرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار 10 میلیون گران شد و 450 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در دو هفته اخیر به دفعات رکورد رشد قیمت را شکست. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز رشد 8 میلیونی داشت و در بازار 260 میلیون تومانی دست به دست شد. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار رشد سه تا هفت  میلیونی داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد سه میلیون تومانی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم با افزایش هفت میلیونی در بازار  263 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار رشدی 5 میلیونی داشت و  242میلیون تومانی شد و «تیبا 2 معمولی» هم با افزایش 5 میلیونی در بازار 253 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 26

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید