رصد بازار خودروهای داخلی؛

شاهین روی نوار رشد قیمت + جدول

کدخبر: ۵۳۳۱۳۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 16 آبان 1401 سایپایی ها با رشد 2 تا 5 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.
شاهین روی نوار رشد قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار سایپایی ها نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار رشد قیمت داشتند و خانواده تیبا بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار، اظهارات منفی آمریکا علیه ایران و از سوی دیگر نبود ثبات در بازار از جمله دلایلی است که موجب شده تا بازار شکل افزایشی به خود گیرد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز رشد پنج میلیونی داشت و در بازار 365 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» با رشد 2 میلیونی 215 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد رشد 2 میلیونی «کوییکR » بودیم و این خودرو در بازار به  224 میلیون تومانی رسید و «کوییک معمولی» هم با افزایش سه میلیونی در بازار 215 میلیون تومان دست به دست.

اما خانوداده تیبا امروز تغییر قیمت نداشت و «تیبا صندوقدار» با افزایش 2 میلیونی در بازار 202 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشدی 2 میلیون تومانی در بازار 214 میلیون باقی ماند.

سایپا 16

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید