رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت 2 میلیونی قیمت «شاهین» در بازار + جدول

کدخبر: ۵۲۹۳۲۴
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز با نوسان قیمتی در بازار عرضه شدند.
افت 2 میلیونی قیمت «شاهین» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس رصد بازار از میان 6 محصول سایپایی 2 محصول با رشد قیمت و سه محصول هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند،‌ اما در میان محصولات سایپا امروز شاهد افت 2 میلیونی قیمت «شاهین» در بازار بوده ایم.

ارزیابی های صورت گرفته نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار امروز با رشد 2 میلیونی بیشترین رشد قیمت را داشت و «کوییک R» هم در بازار با رشد یک میلیونی در بازار قیمت عرضه شد.

نوسان قیمتی در بازار محصولات سایپا در حالی رقم خورد که امروز دلار برای چندمین روز پیاپی ثبات قیمت داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز افت 2 میلیونی در بازار داشت و 359 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» در بازار بدون تغییر 208 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد استپ قیمت بودیم و «کوییکR » در بازار با افت یک میلیونی در بازار 217 میلیون تومان باقی ماند و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 210 میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» امروز در بازار افت 2 میلیونی داشت و 196 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار با افت یک میلیونی 207 میلیون تومان شد.    

30 مهر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید