رصد بازار خودروهای داخلی؛

خریداران محصولات سایپا در انتظار وارداتی‌ها + جدول قیمت

کدخبر: ۵۳۰۹۶۴
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان محصولات سایپا امروز تنها یک خودرو با رشد قیمت در بازار عرضه شد و سایر محصولات این شرکت ثبات قیمت داشتند.
خریداران محصولات سایپا در انتظار وارداتی‌ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «تیبا صندوقدار» رشدی یک میلیونی در بازار داشت این درحالی که سایر محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند.

سایپا در میان شرکت هایی قرار دارد که در فهرست شرکتهای واردکننده خودرو قرار دارند و با توجه به اینکه یکی از مهمترین بندهای این آیین‌نامه، تعیین سقف قیمتی برای خودروهای وارداتی است که طبق برنامه‌ریزی‌ها واردات خودروهای با قیمت زیر ۲۰ هزار یورو مجاز اعلام شده و اولویت نیز با واردات خودروهای زیر ۱۰ هزار یورو خواهد بود. با این شرایط خریداران محصولات سایپا فعلا برای خرید دست دست می کنند و وارد بازار نمی شوند که این امر موجب شده تا بازار سایپا فعلا در آرامش باشد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و 358 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم در بازار بدون تغییر 211 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد استپ قیمت بودیم و «کوییکR » در بازار با افت یک میلیونی در بازار 221 میلیون تومان باقی ماند و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 211 میلیون تومان دست به دست.

در میان خانوداده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» با رشد یک میلیونی 209 میلیون تومان قیمت خورد، اما قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار 211 میلیون تومان باقی ماند.

سایپا 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید