رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت «شاهین» و «کوییکR» در بازار + جدول

کدخبر: ۵۲۹۸۰۷
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در میان محصولات سایپا «شاهین» و «کوییکR» در بازار با افت قیمت عرضه شدند.
افت قیمت «شاهین» و «کوییکR» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر سایپایی ها امروز خودروهای پرتیراژ ایران خودرو هم با افت راهی بازار شدند.  

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان کاهشی امروز در بازار پرتیراژهای داخلی با کاهش اندک نرخ دلار هم مسیر شد، نرخ دلار از 12 مهر شکل نوسان اندک گرفته و این روند همچنان در بازار دلار حاکم است. 

فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که بلاتکلیفی در روند واردات خودرو علاوه بر سردرگمی در بازار تشدید رکود در این بازار را به همراه داشته است.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز با افت قیمت 2 میلیونی در بازار 357 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» در بازار بدون تغییر 208 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR » در بازار با افت یک میلیونی در بازار 216 میلیون تومان شد؛ اما «کوییک معمولی» بدون تغییر در بازار 210 میلیون تومان دست به دست.

خانوداده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز 196 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومان باقی ماند.

سایپا 2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید