رصد بازار خودروهای داخلی؛

حرکت خلاف جهت شاهین در بازار سایپایی ها + جدول قیمت

کدخبر: ۴۹۹۹۷۱
اقتصادنیوز: امروز 16 خرداد 1401 رصد بازار خودرو سایپا از رشد قیمت شاهین و افت قیمت سایر محصولات این شرکت در بازار حکایت دارد.
حرکت خلاف جهت شاهین در بازار سایپایی ها + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا افت یک تا 2 میلیون تومانی در بازار داشتند، ‌این افت قیمت در بازار سایپایی ها در حالی رقم خودرو که شاهین امروز رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت.

به گفته فعالان بازار خودرو ارزیابی نشان دهنده آن است که امروز و با توجه به نوسان کاهشی نرخ دلار بازار سایپا افت اندک قیمت در بازار داشت، اما با توجه به کمبود عرضه شاهین در بازار این نوسان کاهشی نتوانست در بازار اثرگذار باشد. از سوی دیگر انتظار خریداران برای اعلام جزییات طرح واردات خودرو نیز براین نوسان اثرگذار بوده بوده است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»  «، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» با افزایش یک میلیون 385 میلیون تومان معامله شد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است خانواده کوییک امروز با افت قیمت در بازار عرضه شدند. امروز «کوییک R» افت یک میلیونی قیمت در بازار داشت و 223 میلیونی تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم افت 2 میلیونی را تجربه کرد و 212 میلیون تومانی در بازار به فروش رسید.

«تیبا صندوقدار» دیگر محصول سایپا هم امروز در بازار یک میلیون افت قیمت داشت و 193 میلیون تومانی شد و «تیبا 2 معمولی» هم  با کاهش یک میلیونی 204 میلیون تومان بدون تغییر در بازار دست به دست شد.  «ساینا» هم افتی 2 میلیون داشت و 215 میلیون تومان قیمت خورد.  

سایپا 16

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید