حکم حبس ابد برای مادری که 5 فرزندش را در حمام خفه کرد

کدخبر: ۴۵۲۵۹۱
زن آلمانی که ۳ ماه قبل در اقدامی جنون آمیز ۵ فرزند خود را به قتل رسانده بود پس از محاکمه به حبس ابد محکوم شد.
حکم حبس ابد برای مادری که 5 فرزندش را در حمام خفه کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، زن آلمانی که ۳ ماه قبل در اقدامی جنون آمیز ۵ فرزند خود را به قتل رسانده بود پس از محاکمه به حبس ابد محکوم شد.

این زن ۲۸ ساله که ۶ فرزند داشت ماه سپتامبر گذشته بعد از دیدن عکس شوهر سابقش با یک زن دیگر با خوراندن داروی بیهوشی به ۵ فرزند خود که بین ۱۸ ماه تا ۸ سال سن داشتند آنها را در وان حمام خفه کرد و اجسادشان را در حوله پیچید و روی تخت گذاشت. فقط پسر ۱۱ ساله خانواده که در زمان قتل‌ها در خانه نبود جان سالم به در برد.

این زن به همراه سه پسر و سه دختر خردسالش در شهر زولینگن آلمان زندگی می‌کردند. گزارش شده است که وی در روز ارتکاب جرم از طریق پیام کتبی به شوهر سابق خود گفته بود که هرگز فرزندانش را دوباره نخواهد دید. کریستین بعد از این اقدام هولناک خودش را به قصد خودکشی جلوی قطار مترو ایستگاه مرکزی دوسلدورف پرت کرد ، اما زنده ماند. پسرش مدعی شد مادرش از او خواسته بود تا با همدیگر جلوی قطار بپرند اما پسربچه فرار کرده و خود را به خانه مادربزرگش رسانده است.

کریستین در جریان محاکمه فقط سکوت کرده بود اما وکیل مدافع وی به دلیل نبود شواهد خواستار برائت موکلش شده و خواسته بود که اگر به موکل‌اش برائت داده نمی‌شود، به جرم قتل غیرعمد به هشت سال زندان محکوم شود.

اما کارشناس دادگاه به این نتیجه رسید که این خانم از بیماری جدی روانی رنج نمی‌برد و زمان قتل‌ها نیز جنون نداشته است. این کارشناس گفته بود که این خانم ویژگی شخصیتی نارسیستی (خودشیفتگی) دارد. به همین خاطر قاضی دادگاه در حالی که این قتل‌ها را «غمبار» توصیف می کرد کریستین را به حبس ابد محکوم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید