راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سرتاسر کشور

کدخبر: ۵۰۷۲۳۱
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه درطرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می گیرد، تأکید کرد: به طور قطع جامعه از نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی انتظار دارد خود به عنوان یک دستگاه انقلابی از ارزش های جامعه حراست و پاسداری کند.
راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی در سرتاسر کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی در راستای برخورد هدفمند و قانونمند با هنجارشکنان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز شنبه ۱۸ تیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب ساختار جدید ابلاغی انتظامی که پایال سال گذشته توسط فرمانده کل قوا ابلاغ شد پلیس امنیت اخلاقی در حال راه اندازی است.

فوری/ فردا یارانه واریز نمی شود

ادعای خواننده سلام فرمانده درباره دیدار با امام زمان+ فیلم

وی ادامه داد: شورای مرکزی با حضور فرمانده کل و تعدادی از مسئولان تشکیل شده و این شورا به صورت جدی درصدد اتخاذ روش های صحیح برای صیانت از ارزش های جامعه است، خوشبختانه امنیت اخلاقی در تهران با شدت در حال انجام است و اقدامات این حوزه در دیگر استان های کشور نیز آغاز خواهد شد.

قیمت دلار زندانی شد / ریزش قیمت طلا و سکه

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان اینکه  درطرح صیانت اخلاقی، برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با هنجارشکنان اخلاقی در دستور کار قرار می گیرد، تأکید کرد: به طور قطع جامعه از نیروی انتظامی در تزار انقلاب اسلامی انتظار دارد خود به عنوان یک دستگاه انقلابی از ارزش های جامعه حراست و پاسداری کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک