پس لرزه اهدای هدیه حاشیه‌ساز به دانش آموزان دختر/ هدیه‌ها را پس گرفتیم!

کدخبر: ۵۷۴۶۲۳
اقتصادنیوز: طی روزهای گذشته حواشی مراسم تقدیر از دانش آموزان مدرسه دخترانه تیزهوشان قزوین، اهدای تخته نرد در این برنامه و انتشار خبر آن، در فضای مجازی خبرساز شد.
پس لرزه اهدای هدیه حاشیه‌ساز به دانش آموزان دختر/ هدیه‌ها را پس گرفتیم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین توضیحاتی در خصوص هدایایی که به برخی از دانش آموزان این استان اهدا شده داد.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این خصوص گفت: به مناسبت روز سمپاد، ۲۲ اردیبهشت از سوی اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه تیزهوشان منطقه ۳ قزوین، برنامه ای برگزار شده بود. هدایایی هم برای تمام دانش آموزان این مدرسه که ۳۵۰ نفر بودند، از یک فروشگاه بازی هوشی تهیه شد.

وی افزود: پس از توزیع مشخص می شود در بین بازی‌های فکری تهیه شده برای دانش آموزان، ۹۰ بسته از ۳۵۰ بسته هدیه تهیه شده متفاوت بوده که حساسیت‌هایی ایجاد و در رسانه ها منعکس می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: به محض اطلاع از موضوع، بررسی های لازم صورت گرفت و نسبت به جمع آوری ۹٠ جعبه بازی متفاوت که از جمله تخته نرد هم بوده، اقدام می شود و قضیه خاتمه می یابد.

سیاهکالی مرادی با عذرخواهی از اتفاق پیش آمده، اضافه کرد: در هر موقعیت و جایگاهی ممکن است خطا و اشتباه رخ دهد؛ البته این اشتباه نباید هدفمند باشد.

وی در پایان درباره شایعه ارتباط مدیر فروشگاه بازی فکری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم گفت: مدیر فروشگاهی که از آن خرید صورت گرفته ارتباطی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ندارد؛ می‌طلبد دستگاه های نظارتی، بر این فروشگاه ها نظارت داشته باشند تا از فروش اقلام و اجناس غیرمجاز جلوگیری شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید