در حمله به اسرائیل از این پهپاد انتحاری استفاده شد+فیلم

کدخبر: ۶۰۲۸۷۷
اقتصادنیوز: گروه مقاومت عزالدین القسام، در اطلاعیه‌ای گفت که در اولین لحظات حمله گسترده به اسرائیل از ۳۵ فروند پهپاد انتحاری بهره برده است.
در حمله به اسرائیل از این پهپاد انتحاری استفاده شد+فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، گروه مقاومت عزالدین القسام، امروز (۱۶ مهر) در ششمین اطلاعیه خود گفت که در اولین ساعات حمله روز گذشته، به طور گسترده از پهپادهای انتحاری «الزواری» استفاده کرده است.

در فلسطین موشک رهگیر شلیک شد؟+فیلم

به گفته شاخه نظامی جنبش حماس، این پهپادها برای اولین بار در خلال عملیات «طوفان الاقصی» در تمامی محورها به خدمت گرفته شده‌اند.

شنیده شدن صدای انفجار در لبنان

از سوی دیگر کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل آمار تلفات صهیونیست‌ها را ۶۰۰ کشته و بیش از ۲۰۰۰ زخمی اعلام کرد.

همزمان با این گزارش، وزارت بهداشت اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد از آغاز درگیری تاکنون بیش از ۲۰۴۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند که از این تعداد، وضعیت ۲۰ نفر وخیم است و ۳۳۰ نفر دیگر نیز در وضعیت خطرناکی قرار دارند.

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل خبر داد هنوز کار جمع آوری اجساد از منطقه جشن که دیروز در مجاورت غزه بر پا بود، ادامه دارد و همچنین در دیگر مناطق شمار کشته‌ها بسیار زیاد و «بسیار هم دردناک» است و به‌زودی این آمار افزایش می‌یابد.

عملیات بی نظیر حماس در اراضی اشغالی روز گذشته با نام «طوفان الاقصی» آغاز شد و سخنگوی ارتش اسرائیل گفت که نفوذ کماندوهای فلسطینی در جریان یورش اخیر به شهرهای اراضی اشغالی از هوا، زمین و دریا صورت گرفته است.

براساس گزارش یدیعوت آحارانوت، وی افزود: «قایقهای کوچک از دریا آمدند، پاراگلایدرها از هوا و دهها نیروی جنگجوی فلسطینی نیز از طریق فنسهایی که شهرکهای اسرائیلی را از غزه جدا می‌کند وارد شده‌اند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی