نظافتچی دست کج در روز اول کاری 53 آیفون دزدید + عکس

کدخبر: ۶۰۷۶۲۶
‌اقتصاد نیوز : اخیرا مردی اهل روسیه در اولین روز کاری خود در فروشگاه لوازم الکترونیکی در مسکو، ۵۳ آیفون جدید دزدید.
نظافتچی دست کج در روز اول کاری 53 آیفون دزدید + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبر آنلاین ، اوائل این ماه،‌ وزارت امور داخلی روسیه ویدیوی کوتاهی از مردی منتشر کرد که در حال تمیز کردن فروشگاه لوازم الکترونیکی در مسکو بود. این مرد پس از تمیز کردن فروشگاه، یک چمدان و چندین کیف را از آیفون‌های آکبند پر کرد و از فروشگاه رفت.

 

تاکتیک تازه برای سرقت آیفون ۱۳ در کسری از ثانیه+ فیلم

به نظر می‌رسید، این مرد ۴۴ ساله که نام او فاش نشده است، اصلا نگران دوربین‌های مداربسته فروشگاه نبود و خیلی خونسرد و بی‌دغدغه ابتدا زمین را تی کشید، سپس ۵۳ گوشی آیفون برند جدید و حدود ۵۷۰دلار دزدید و از در جلوی فروشگاه خارج شد.

4921927

باورتان بشود یا نه، این روز، اولین روز کاری این مرد در سمت مدیر فروش این فروشگاه لوازم الکترونیکی بود.

بنابه گفته پلیس، این مرد با استفاده از مدارک جعلی توانسته بود در این فروشگاه شاغل شود که درست روز اول کاری خود، با گرفتن کلیدهای فروشگاه دست به این سرقت زد و از شهر خارج شد و به محل زندگی‌اش در شهر سِواستوپول رفت.

از آنجایی‌که این مرد موقع سرقت، حتی صورتش را نپوشانده بود، صاحب فروشگاه، دزد اموال خود را به‌سرعت شناخت و با پلیس تماس گرفت. پلیس با پیدا کردن محل زندگی این مرد، او را دستگیر و تعدادی از اموال مسروقه در خانه او کشف و ضبط کرد. اما سارق فروشگاه لوازم الکترونیکی، تمام آیفون‌ها را که ۳۲هزار دلار ارزش داشتند، پیش‌فروش کرده و قبل از رسیدن به خانه، آنها را به خریدار تحویل داده بود.

این مرد اکنون روانه زندان شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید