اعتراف سنگین وزیر دفاع آمریکا درباره ایران/83 بار حمله به پایگاه نظامی

کدخبر: ۵۶۳۸۷۰
اقتصادنیوز: آستین، وزیر دفاع آمریکا گفت در دوران رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، نیروهای ایران و هم‌پیمانان آن، ۸۳ بار نیروهای آمریکایی در سوریه را هدف حمله قرار داده‌اند.
اعتراف سنگین وزیر دفاع آمریکا درباره ایران/83 بار حمله به پایگاه نظامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، وزیر دفاع آمریکا گفت که در دوران «جو بایدن» رئیس‌جمهوری فعلی این کشور، نیروهای ایران و هم‌پیمانان آن، ۸۳ بار نیروهای آمریکایی در سوریه را هدف حمله قرار داده‌اند. 

واکنش تند نتانیاهو به «بایدن»

لوید آستین که در کمیسیون نیروهای مسلح سنا حاضر شده بود در پاسخ به پرسش «تام کاتن» سناتور تندوروی جمهوری‌خواه، مبنی بر تعداد دفعات حمله نیروهای ایرانی و هم‌پیمانان آن به نیروهای آمریکایی در سوریه، شمار این حملات را ۸۳ مورد در طی دو سال اعلام کرد و گفت که نیروهای ایالات متحده چهار عملیات گسترده علیه نیروهای وابسته به ایران انجام داده‌اند. 

دریچه مذاکرات درباره برجام همچنان باز است

آستین در پاسخ به پرسش دیگر تام کاتن مبنی بر این‌که فکر می‌کنید این مساله که ایران از زمان آغاز به کار دولت جو بایدن ۸۳ بار به ما حمله کرده است و ما تنها چهار بار به این حملات پاسخ داده‌ایم، چه پیامی به تهران می‌فرستند، گفت: «وقتی پاسخ می‌دهیم، می‌خواهیم مطمئن شویم که به دنبال عناصری هستیم که مسئول آن اقدام بوده‌اند، بنابراین کمی طول می‌کشد تا برای این حمله برنامه‌ریزی شود». 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید