کنایه آذری جهرمی به ترامپ/ نکشیمون پیروز!
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات دولت روحانی، با کنایه به رئیس جمهور آمریکا در کانال تلگرام خود نوشت: تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد.
به گزارش اقتصادنیوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی، در کانال تلگرام خود نوشت:
تنگه باز بود، نفت ایران تحریم بود.
تنگه بسته و مجدد باز شد، تحریم نفت ایران معلق شد.
البته که ترامپ پیروز جنگ شده است، نکشیمون پیروز!