نیروی دریایی سپاه: آمریکاییها جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد
اقتصادنیوز: فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، فرماندهی نیروی دریایی سپاه در پیامی اعلام کرد:
شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند. اما شلیکهای ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.
