واکنش فوری سکه به کاهش قیمت دلار /سکه یک میلیون تومان ارزان شد

کدخبر: ۳۶۵۲۴۶
قیمت سکه در بازار نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان کاهش یافت و به 13 میلییون 800 هزار تومان رسید.
واکنش فوری سکه به کاهش قیمت دلار /سکه یک میلیون تومان ارزان شد

به گزارش اقتصاد نیوز، قیمت سکه در معاملات روز یکشنبه با کاهش 7 درصدی یک میلیون تومان پایین آمد و به 13 میلیون و 800 هزار تومان رسید. با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی، به نظر می‌رسد قیمت سکه تحت تاثیر روند کاهشی نرخ دلار افت کرده است.


>>>>بیشتر بخوانید؛ 

ریزش کانالی قیمت دلار و درهم


 

واکنش فوری سکه به کاهش قیمت دلار

اینکه افت دلار باعث ریزش سکه می‌شود، به دلیل حبابی است که در بازار سکه وجود دارد. سکه پیش از این تحت تاثیر افزایش دلار جهش قیمتی داشت و امروز نیز به کاهش قیمت دلار واکنش نشان داد. با ریزش یک میلیون تومانی قیمت سکه، حباب سکه به کمتر از یک میلیون تومان کاهش یافت. حباب نزدیک به یک میلیون تومانی سکه نشان می‌دهد که قیمت سکه می‌تواند باز هم کاهش یابد.

دلار و سکه

دلار و درهم بهم رسیدند

قیمت دلار نیز در ساعات ابتدایی معاملات بازار آزاد کاهش یافت و به محدوده‌ 28 هزار تومان وارد شد. قیمت گشایش درهم امارات نیز امروز کمتر از 8 هزار تومان بود. قیمت‌های اولیه درهم با روند کاهشی نسبت به روز گذشته به کانال 7 هزار تومانی رسید.

در مجموع در نیمه ابتدایی روز قیمت دلار با رسیدن 28 هزار و 500 تومان نسبت به قیمت بسته شده روز قبل حدود 3.6 درصد افت را تجربه کرده است. قیمت درهم نیز تا نزدیک ساعت 12 ظهر با افت 2.7 درصد مواجه شده است.با توجه به کاهش قیمت درهم در کانال هفت هزار پس از مدت ها نرخ دلار با درهم تا حدودی تطبق پیدا کرده است و به نظر کاهش قیمت در بازار دلار پشتوانه دارد. 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید