ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری رکورد زد

‌بیت‌کوین آرام نمی‌گیرد /طلا ثابت ماند

کدخبر: ۳۸۴۴۱۱
پیشروی بیت کوین ادامه دارد و تا این لحظه از بازارهای روز پنج شنبه ارزش بیت کوین با بالغ بر 37700 دلار به رکوردی جدید دست یافت.
‌بیت‌کوین آرام نمی‌گیرد /طلا ثابت ماند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، تنها ساعاتی بعد از آشوب ها در آمریکا و حمله هواداران ترامپ به کنگره، ارزش بیت کوین با بالغ بر 37700 دلار به بالاترین رکورد جدید رسید و در روز پنجشنبه کمک کرد تا ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده برای اولین بار به بالای یک تریلیون دلار برساند.

بیت کوین می تازد

در بازار امروز بیت کوین بیش از 5٪ نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. این ارز رمزنگاری شده از ابتدای سال 2021 حدود 29 درصد افزایش داشته و در 12 ماه گذشته بیش از 380 درصد رشد داشته است.

طلا-بیت کوین

در سوی دیگر بازار، سکه دیجیتال به بالاترین رقم 37،739.08 دلار رسید. طبق داده های Coindesk ، به وقت سنگاپور ، سکه دیجیتال تنها چند ساعت پس از بالارفتن به ارزش 36 هزار دلار، مجددا روند افزایشی گرفت.

در بر اساس داده های Coinmarketcap ، ارزش کل بازار ارزهای رمزپایه ، که از بیت کوین و سایر سکه های دیجیتال مانند اتر و تتر تشکیل شده است ، برای اولین بار از یک تریلیون دلار فراتر رفت.

نفت رکورد زد، طلا ثابت ماند

قیمت نفت رکورد 10 ماه گذشته خود را زد. به نظر می‌رسد این افزایش در نتیجه توافق کاهش تولید وعده داده شده توسط عربستان سعودی رخ داده است. معاملات نفت خام برنت با 0.7٪ افزایش به 54.68 دلار در هر بشکه رسید.

این در حالی است که هر اونس طلا با قیمتی معادل 1921 دلار تا این لحظه روندی ثابت را طی کرده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید