فرود قیمت دلار فردایی در نقطه اول+نمودار

دو علامت منفی به قیمت دلار

کدخبر: ۴۰۲۳۳۵
اقتصاد نیوز: قیمت دلار در 11 فروردین دو علامت منفی دریافت کرده است. قیمت دلار هرات و قیمت حواله درهم امارات. با این وجود انتظارات معامله گران ممکن است در بازار ارز حرف اول را بزند.
دو علامت منفی به قیمت دلار

به گزارش اقتصاد نیوز بازار ساز دیروز با معامله گران مساوی کرد. در بازار متشکل قیمت را گرچه در شروع به‌شدت بالا برد اما در پایان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که نرخ بازشده با نرخ گشایش شده نزدیک باشد. بنابراین امروز نیز فرصت دارد از تاکتیک دیروز استفاده کند.

نکته دیگر کاهش حجم مداخله دلاری در بازار متشکل بود دیروز در بازار متشکل حجم معاملات یک‌میلیون دلار کاهش یافت عدد بزرگی که نشان می‌دهد مدیریت نوسان قیمت با حجم مداخله پایین‌تر انجام‌شده است. البته در بازار آزاد نیز معامله گران توانستند پیشروی‌های قبلی را حفظ کنند اما دست آن‌ها از کانال 26 هزار تومان بازماند.با این حساب درنبرد دیروز دو طرف مساوی کردند.

Capture

پیش‌بینی قیمت دلار در 11 فروردین

به نظر می‌رسد در بازار امروز دو متغیر تعیین‌کننده است قیمت اسکناس در بازار هرات و نرخ حواله در بازار دوبی.

قیمت دلار فردایی در بازار هرات نشان می‌دهد نرخ‌ها در محدوده 25 هزار و 760 قرار دارد. در بازار تهران نیز قیمت در محدوده 25 هزار و 800 نوسان داشته است. با این حساب قیمت دلار در معاملات فردایی باقیمت بسته‌شده در بازار نقدی نوسان ندارد. قیمت دلار فردایی دقیقا یک حرکت دورانی داشت در نقطه ای که اوج گرفت فرود آمد.

برخی به معامله گران توصیه می‌کنند برای بازار امروز حد ضرر بگذارند. این توصیه یعنی اگر قیمت به محدوده معینی رسید از بازار به‌صورت موقت خارج شوند. به نظر محدوده موردنظر 25 هزار و 730 تومان است.

از سوی دیگر برخی گرچه امروز را کم نوسان می‌دانند اما تصور می‌کنند در هفته آتی نوسان به بازار بازگردد زیرا اکثر معامله گران از تعطیلات برگشته و بازار داغ می‌شود.

قیمت درهم نیز در معاملات پشت خطی پایین آمد تا سیگنال افزایشی از این بازار مخابره نشود. بااین‌وجود قیمت حواله درهم هنوز بالای 7 هزار و 100 است و این قیمت معامله گران را برای تست کانال 26 هزار تومان وسوسه می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید