بازار جهانی در نیمه روز سه شنبه؛

طلا در آینده بد می شود؟ /ضربه جدید چین به بیت کوین

کدخبر: ۴۲۱۰۸۳
هیچ راهی برای تعیین میزان بالا یا پایین بودن هر کالایی وجود ندارد؛ ما فقط می دانیم که قیمت پایین، پایین را درمان می کند همانطور که قیمت بالا قیمت بالایی را درمان می کند.
طلا در آینده بد می شود؟ /ضربه جدید چین به بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا،روز سه شنبه با روند افزایشی معاملات اروپا خود را آغاز کرد. از طرف دیگر ، نقره پس از یافتن برخی از حمایت های 25.55 دلار در هر اونس ، به 25.88 دلار در هر اونس رسید. در بقیه کالاها، مس ، 0.23٪  افزایش قیمت داشت. قیمت نفت وست تگزاس اینترمدییت نیز  0.25 درصد رشد افزایش 71.64 دلار معامله می شود.

در بین اظهار نظرها مهم ترین اظهار نظر نیز به سخنان جروم پاول رئیس صندوق فدرال اختصاص داشت او گفت که تورم به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، همچنین درآمد شغلی در ماه های آینده افزایش پیدا می کند.  بسیاری تصور می کنند با بهبود اقتصاد آمریکا این نهاد به سمت کاهش انبساط پولی حرکت می کند.

 

gold

طلا بد است

 کیتکو در گزارشی درباره روند قیمت فلز زرد در بازار جهانی نوشت: آینده، چقدر می تواند برای طلا و نقره بد باشد؟ هیچ کس پاسخ این سوال را نمی داند ؛ اما اگر شرایط بد شود ، می توان انتظار داشت پایین تر از آنچه فکر می کنیم پایین بیاید. هیچ راهی برای تعیین میزان بالا یا پایین بودن هر کالایی وجود ندارد؛ ما فقط می دانیم که قیمت پایین پایین را درمان می کند همانطور که قیمت بالا قیمت بالایی را درمان می کند.

همانطور که به نمودارها و مشخصات فنی را نگاه می کنیم ، الگوها زشت هستند و فروش گسترده ای می تواند رخ دهد. با کلاسهای دارایی مانند طلا و نقره ، فرض ما درنهایت این خواهد بود که، آنها بسیار بالاتر خواهند رفت. تجارب و مزخرفات بخشی از معاملات است و سرمایه گذاری ، آزمایش عدم تعادل عاطفی همه است.

سایت پوشش دهنده اخبار ارزهای دیجیتالی به پوشش سخنان جیم کرامر پرداخته اند. او در این سخنان در مورد طلا با ناامیدی صحبت کرده است. کرامر در یک پادکست گفته است:"من برای سالها گفته ام که شما باید طلا داشته باشید ... اما طلا مرا ناامید کند." او در پاسخ به سئوالی که مردم "طلا بیندازند و بیت کوین بخرند"  پاسخ داد:

"اگر آنها به من گوش دهند ، نیمی از طلای خود را بریزند. من از سال 1983 تاکنون  می گویم 10٪ سرمایه خود را طلا داشته باشید و اکنون می گویم 5٪ طلا ، 5٪ بیت کوین. "

ضرر ۳۰۰ میلیارد دلاری

سرکوب مجدد چین در صنعت ارزهای رمزنگاری شده ارزش تقریبی 300 میلیارد دلار از کل ارزهای ارز دیجیتال را از روز جمعه از بین برد. چین به یک مرکز استخراج بزرگ بیت کوین دستور توقف فعالیت داد.

بر اساس داده های CoinDesk ، بیت کوین روز سه شنبه در حدود 4٪ کاهش یافت و به 32،330.21 دلار رسید. سایر ارزهای رمزپایه از جمله اتر و XRP نیز اواخر روز دوشنبه به شدت پایین آمدند.

طی چند روز گذشته ، چین تلاش خود را برای مهار صنعت ارز رمزنگاری شده در این کشور افزایش داده است.

coindesk-BTC-chart-2021-06-22 (1)

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید