بیت کوین با آخرین مانع برای ورود به فاز صعودی روبرو است؟

آماده باش بیت کوین برای صعود/عقب نشینی طلا

کدخبر: ۴۴۰۸۴۴
تحلیلگران می گویند که در بازار بیت کوین شاهد «مانع نهایی» قبل از رسیدن به بالاترین قیمت سطح تاریخ هستیم، زیرا بیت کوین به افزایش هفتگی خود می افزاید.
آماده باش بیت کوین برای صعود/عقب نشینی طلا

به گزارش اقتصادنیوز، بیت کوین (BTC) در 15 سپتامبر(۲۴ شهریور) به سرعت به ۴۸ هزار دلار بازگشت و BTC/USD در مسیر آزمایش مجدد 50هزار دلار است.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView بزرگترین ارز رمزنگاری شده را ردیابی کردند و از مقاومت در سطح بالا ۴۷ هزار دلار برای مقابله با سطوح بالاتر از نظر روانشناختی خبر دادند.

تحلیلگران می گوید؛ تثبیت بیت کوین بالای 47هزار دلار سود قابل توجهی برای جناح افزایشی بازار محسوب می شود و با افزایش به سمت به مرز 50هزار دلار ، ناحیه ای که باید قیمت بعدی باشد آینده سوددهی پیش رو دارد.

Michaël van de Poppe ، تحلیلگر در Cointelegraph ، در آخرین به روزرسانی یوتیوب خود در روز گذشته گفت: «در حال حاضر ، ما در حال بررسی یک شکست احتمالی محدوده فعلی هستیم.» ون دو پوپ فاش کرد که در مورد وقوع شکست سطح در این مرحله مطمئن نیست ، اما اگر این اتفاق بیفتد ، یک بازآزمایی 50هزار دلاری «بسیار قابل توجه» خواهد بود.

او افزود: «این آخرین مانع قبل از آن است که ما به بالاترین حد خود برسیم.» در واقع در صورت شکست مرز 50 هزار دلار اعتقاد بر این است که بیت کوین وارد فاز صعودی می شود.

نگاهی به آخرین موقعیت های خرید و فروش در صرافی اصلی بایننس ، افزایش دیوار مقاومتی فراتر از ناحیه 40هزار-50هزار دلار را تأیید کرد.

coindesk-BTC-chart-2021-09-16

نوسان زیر ۱۸۰۰ دلار

قیمت طلا و نقره در معاملات ظهر روز چهارشنبه آمریکا روند نزولی داشتند. برخی از فشارهای فنی فروش معامله‌گران آتی کوتاه مدت  برجسته شده اند ، زیرا وضعیت نمودار برای طلا و نقره به تازگی بدتر شده است. گاو ها در بازار فلز گرانبها به جرقه اساسی تازه ای نیاز دارند تا اشتیاق آنها را برانگیزد. آخرین معاملات آتی طلا در ماه اکتبر(شهریور) با 12.80 دلار کاهش به 1792.20 دلار رسید. نقره دسامبر(دی) آخرین بار با 0.12 دلار کاهش به 23.765 دلار در هر اونس رسید.

معامله گران منتظر نشست FOMC هفته آینده فدرال رزرو هستند تا در مورد زمان حرکت سیاست های آینده فدرال رزرو که احتمالاً برنامه خرید ماهانه اوراق قرضه آن کاهش می یابد (کاهش کمی) ، شفاف سازی بیشتری داشته باشد.

افزایش اوراق قرضه خزانه داری آمریکا باعث شد فلز زرد روز چهارشنبه از کانال قیمتی 1800 دلار خارج شد ، تنها 24 ساعت پس از رسیدن به بالای این مرز ناچار به عقب نشینی شد.

اد مویا ، سرپرست تحقیقات آمریکا در پلتفرم معاملات آنلاین OANDA ، می گوید: «برای جلوگیری از فروش، طلا باید به سطح 1800 دلار برسد. طلا قبل از اینکه سرمایه گذاران با اراده خود بازگردند ، باید از اوراق خزانه داری اسمی کمتری را شاهد باشد.»

بیت کوین

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید