قیمت طلا افت پیدا کرد

راز سقوط ناگهانی بیت کوین

کدخبر: ۴۳۸۹۲۹
در روزی که گذشت بیت کوین افت ناگهانی را تجربه کرد و طلا نیز روند کاهشی داشت.
راز سقوط ناگهانی بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، با ادامه معاملات در 7 سپتامبر(روز گذشته ۱۶ شهریور) ، بیت کوین (BTC) به شدت سقوط کرد . یک روز ناپایدار قیمت بیت کوین را در یکی از بی ثبات ترین روزهای سال به زیر 43هزار دلار رساند.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView این نوسان را به تصویر کشید، بیت کوین ناگهان سطح روانی 50هزار دلار را از دست داد.

 

این حرکت تنها چند ساعت پس از آن صورت گرفت که تحلیلگران به طور مشترک توافق کردند که BTC/USD باید 50هزار دلار برای حفظ حرکت صعودی نگه دارد.

به‌گفته تحلیل‌گران و متخصصان امر، آغاز پذیرش بیت کوین به‌عنوان پول قانونی در السالوادور یک عامل صعودی به شمار می‌رفت که می‌توانست روند صعود این ارز دیجیتال را تسریع کند اما در حال حاضر فروکش کرده است.

میشب ون د پاپ، از کوین تلگراف ، ۴۹ هزار و ۵۰۰ دلار را به عنوان نقطه بازگشتی در صورت عدم حمایت و پشتیبانی عنوان کرد. به گفته او ، بعد از آن ، 44هزار دلار می تواند توقف بعدی باشد.

در زمان نگارش این مقاله ، با قیمت های ناپایدار ، بیت کوین در حدود 46هزار و 700 دلار معامله شد - بسیار پایین تر از حداقل مطلوب شده است.

معامله گر و تحلیلگر اسکات ملکر ، معروف به «گرگ همه بازارها» ، تجار بزرگ را مقصر دانست.

coindesk-BTC-chart-2021-09-08

کاهش قیمت طلا

قیمت طلا و نقره در معاملات روز سه شنبه به شدت کاهش پیدا کرد. سود سنگین و توقف ضعیف بلند مدت معامله گران آتی کوتاه مدت امروز پس از آنکه قیمت هر دو فلز در بالاترین حد خود در چهار هفته گذشته در جمعه گذشته رسید ، امروز مشخص شد.

«بازارهای خارجی» کلیدی امروز نیز برای فلزات نزولی بود. شاخص دلار آمریکا به طور کامل بالا رفته و قیمت نفت خام پایین تر بود. گاوهای فلزی امن بسیار مأیوس شدند که بازارها نتوانستند علاقه آنها را به دست آورند و در واقع به دلیل عدم ریسک شدیدتر در بازار برای شروع هفته معاملات ایالات متحده به شدت روند فروش را پیش گرفتند.

آخرین معاملات آتی طلا در اکتبر با 36.40 دلار کاهش به 1795.10 دلار رسید. نقره دسامبر(دی) آخرین بار با 0.427 دلار کاهش به 24.38 دلار در هر اونس رسید.

در اکوایران ببینید : بزرگترین تبلیغ رمزارزی کارداشیان

برجسته ترین داده های اقتصادی این هفته شامل سخنرانی های برنامه ریزی شده برخی از مقامات فدرال رزرو ایالات متحده و نشست منظم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه است. در گزارش مشاغل منفی آمریکا در روز جمعه گذشته ، بسیاری معتقدند که فدرال رزرو نمی تواند به محض این که بسیاری از مقامات فدرال رزرو بخواهند خرید اوراق قرضه خود را کاهش دهد.

دلار آمریکا سعی می کند از فشار شدید فروش اخیر که قیمت ها را به پایین ترین سطح در چهار هفته گذشته رسانده بود ، برآید. درحال حاضر شاخص دلار ۹۲.۵۳۷ واحد است.

قیمت آتی نفت خام Nymex پایین تر حرکت کرد و در حدود 68.25 دلار در هر بشکه معامله می شود. در عین حال ، بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری ایالات متحده در حال حاضر 1.365 است.

gold

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید