ارزش واقعی بیت کوین در بازار

بیت کوین مرز شکست/آرامش در بازار طلا

کدخبر: ۴۳۸۶۸۲
در روزی که گذشت بیت کوین دوباره افزایش پیدا کرد و به بیش از حد ۵۱ هزار دلار رسید.
بیت کوین مرز شکست/آرامش در بازار طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، در روزی که گذشت بیت کوین سطح مقاومتی ۵۱ هزار دلار را شکاند.

البته برخی تحلیلگران بر این باورند بر اساس یک معیار اندازه گیری شوک عرضه، بیت کوین (BTC) باید حداقل 55هزار دلار ارزش داشته باشد. در یک توییت روز یکشنبه ، ویلی وو تحلیلگر برآورد "محافظه کارانه" قیمت BTC/USD را مطرح کرد. البته اکنون که بیت کوین موفق به شکستن ۵۱ هزار دلار شده است، هنوز مشخص نیست که آیا خریداران می توانند مقاومت قبلی را به حمایت تبدیل کنند یا خیر.

coindesk-BTC-chart-2021-09-06

عقب نشینی اندک

روز دوشنبه بازار آمریکا به دلیل روز کارگر تعطیل بود. طلا و نقره هفته را کمی با قیمت بالاتری آغاز کرد. این فلز زرد با قیمت 1827 دلار در هر اونس معامله می شود در حالی که نقره به 24.77 دلار در هر اونس رسیده است. در بقیه مجموعه کالاها ، مس -0.31 درصد و WTI نقطه ای 1.07 درصد کاهش یافته است.

 

بازارهای طلا در معاملات روز دوشنبه اندکی عقب نشینی کردند تا نشانه های خستگی را نمایش دهند، اما هنوز برای یافتن حمایت ، راه بیشتری باقی مانده است. در نهایت ، بازار به طور احتمالی 1820 دلار را دوباره آزمایش می کند و شایان ذکر است که میانگین متحرک نمایی 50 روزه دقیقا زیر میانگین متحرک نمایی 200 روزه قرار دارد. اگر به زیر این سطح برسیم ، به احتمال زیاد طلا با افت بیشتری رو به رو خواهد شد.

بیت کوین

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید