توجه بازار طلا به روز جمعه

پرواز اتریوم؛ ناکامی طلا و بیت کوین

کدخبر: ۴۳۷۵۱۴
در روزی که گذشت اتریوم توانست رکورد جدیدی را ثبت کند اما طلا و بیت کوین روند نزولی را تجربه کردند.
پرواز اتریوم؛ ناکامی طلا و بیت کوین

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، معاملات آتی طلا روز چهارشنبه اندکی افت کرد و بخشی از سود روز گذشته را پس داد. ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda گفت ، طلا تا گزارش روز جمعه بازار کار ایالات متحده به «درجا زدن» خود ادامه می دهد. طلا آتی ماه دسامبر (دی) پس از پایان افزایش 0.3 درصدی روز سه شنبه 2.10 دلار یا 0.1 درصد کاهش یافت و به 1816 دلار در هر اونس رسید. این در حالی است که طلای جهانی در شروع معاملات امروز در حوالی 1815 دلار قرار داشت.  برخی تحلیل‌گران معتقدند که فلز گرانبها کمتر از آنچه باید قیمت‌گذاری شده است و با توجه به شاخص دلار، نرخ بهره و تورم قیمت طلا باید در حوالی ۲هزار دلار قرار داشته باشد.

قیمت طلا پیش از گزارش اشتغال روز جمعه به صورت جانبی نوسانات اندک خود را ادامه داد. دلار با کاهش بازدهی خزانه داری آمریکا کاهش یافت. حقوق و دستمزد خصوصی ADP نرمتر از حد انتظار بود که در ابتدا بر بازدهی ایالات متحده تأثیر گذاشت ، اما گزارش تولید ISM(وضعیت کارخانه های تولیدی و صنعتی را در آمریکا مورد بررسی قرار می دهد.) قوی تر از حد انتظار ، به افزایش ارزش دلار کمک کرد و حرکت طلا را اندکی افزایش داد.

بیت کوین

اوج گیری اتریوم

اتریوم ، اتر (ETH) ، افزایش روز چهارشنبه خود را با بالاترین سطح چند ماهه در برابر بیت کوین (BTC) و دلار آمریکا ثبت کرد.

نرخ مبادله ETH/BTC با 3.13 درصد افزایش به 0.07475 برای اولین بار از تاریخ 9 ژوئن(۱۹ خرداد) رسید. در همین حال ، پیشنهادات ETH/USD با 3.4 درصد افزایش به 3546 دلار رسید که بالاترین رقم از 18 مه(۲۹ اردیبهشت) است و دومین ارز رمزپایه بزرگ ، احساس صعودی جدیدی را نشان می دهد. بازار پس از آنکه بیش از سه هفته به صورت اندکی نوسان داشت دوباره صعود زیادی را تجربه کرد.

جهش قیمت اتر با وجود رفتارهای متزلزل قیمت در بازار ارزهای رمزنگاری شده ظاهر شد. به عنوان مثال ، قیمت بیت کوین در حدود 47هزار دلار ثابت ماند در حالی که چشم به یک حرکت آشکار فراتر از سطح مقاومت روانی 50هزار دلار داشت.

بیت کوین

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید