شاخص دلار به یورو در قله 4 ماهه

کام‌بک بیت کوین در راه است /نوسان قیمت طلا

کدخبر: ۴۳۲۵۳۴
برخی کارشناسان معتقدند روزهای خوب برای بیت کوین در راه است و به نظر می رسد این ارز دیجیتالی افزایش قیمت را تجربه کند.
کام‌بک بیت کوین در راه است /نوسان قیمت طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، بازده خزانه داری ایالات متحده به بالاترین سطح خود از اواسط ماه ژوئیه(تیر) رسید که این امر با تحریک فدرال رزرو همراه شد. همچنین دلار در برابر یورو به بالاترین سطح چهار ماه گذشته رسید چرا که سرمایه گذاران چهارشنبه به دنبال تورم ایالات متحده بودند تا نشانه هایی را در مورد زمان بزرگترین اقتصاد جهان برای خروج از محرک ها مشاهده کنند.

تیم گریسکی ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در Inverness Counsel در نیویورک گفت: « در آمریکا و جهان ، ما شاهد بهبود اقتصادها از بیماری همه گیر هستیم. این دوره خوبی برای سرمایه گذاری است.»

سنای ایالات متحده با تصویب لایحه زیربنایی 1 تریلیون دلاری که می تواند بزرگترین سرمایه گذاری ایالات متحده در چند دهه گذشته در جاده ها ، پل ها ، فرودگاه ها و آبراهه ها را در اختیار ایالات متحده قرار دهد ، احساسات سرمایه گذاری را افزایش داد.

در همین حال ، فعالیت در بازار اوراق قرضه گرم شد.

نشانه های روزهای اخیر در مورد بهبود بازار کار ، سرمایه گذاران را وادار به تجدید نظر در چشم انداز سیاست های پولی ایالات متحده کرده و افت شدید اخیر بازده اوراق قرضه ایالات متحده و اروپا را متوقف کرده است.

قیمت طلا و نقره در معاملات سه شنبه ایالات متحده پس از ضررهای شدید روز جمعه گذشته و دوشنبه ، نسبتاً بالاتر حرکت کرد. طلا روز دوشنبه به پایین ترین حد در بیش از چهار ماه گذشته و نقره به پایین ترین حد در بیش از هشت ماه رسید. به نظر می رسد گاوهای فلزات گرانبها بازارهای خود را حداقل در حال حاضر تثبیت کرده اند. آخرین قیمت طلا در اکتبر(آبان) با 6.00 دلار افزایش به 1730.40 دلار و نقره سپتامبر (مهر) با 0.106 دلار به 23.38 دلار در هر اونس رسید.

gold

بیت کوین به ۱۰۰هزار دلار. بیت کوین به ماه. بیت کوین تا بی نهایت

بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان در حال کامبک است. این ارز دیجیتالی بیش از 50 درصد از پایین ترین سطح خود را درحال جبران است ، روح حیوانی سرمایه گذاران را زنده کرده و اهداف قیمتی آسمانی را تقویت می کند. بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که ممکن است بیت کوین در آینده به ۱۰۰ هزار دلار نیز برسد.

بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته تقریبا ثابت مانده است زیرا حمایت از نزدیک به 45هزار دلار به نظر می رسد خسته شده است. سیگنال های خرید کوتاه مدت می تواند سودآوری را تشویق کند ، اگرچه خریداران به احتمال زیاد در محدوده حمایتی 38هزار تا 40هزار دلار باز خواهند گشت.

بیت کوین طی هفته گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته است ، در حالی که اتر (ETH) ، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ جهان از نظر ارزش بازار ، 25 درصد افزایش یافته است.

coindesk-BTC-chart-2021-08-11 (1)

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید