نظرهای متفاوت برای آینده

پیش بینی کاهش 100 دلاری قیمت طلا

کدخبر: ۴۳۱۷۷۹
تحلیلگران معتقدند مارپیچ نزولی طلا می تواند قیمت ها را 100 دلار دیگر پایین بیاورد.
پیش بینی کاهش 100 دلاری قیمت طلا

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، به گفته تحلیلگران ، پس از کاهش 50 دلاری در روز جمعه در پی گزارش تولید اشتغال ایالات متحده ، طلا می تواند 100 دلار دیگر از دست بدهد.

گزارش مشاغل با 943هزار موقعیت در ماه جولای (تیر‍، مرداد)  در مقابل انتظار 870هزار مورد انتظار بازارها را شگفت زده کرد. همچنین نرخ بیکاری به 5.4 درصد کاهش یافته است.

دانیل پاویلونیس ، کارگزار ارشد کالاهای RJO Futures به کیتکو نیوز گفت: « این تعداد شغل برای دلار آمریکا صعودی است و نرخ ها را افزایش می دهد ، که واکنش معکوس برای طلا دارد.»

پاویلیونز گفت ، در حال حاضر ، ممکن است بازی برای طلا به پایان رسید ، و می افزاید که یک گزارش اشتغال محکم به این معنی است که جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو می تواند در اواخر ماه اوت (شهریور) اشاره به کاهش سرعت سیاست حمایت پولی کند.

پاویلیونز گفت: « شاخص دلار آمریکا به 95 رسید. برای طلا ، می تواند به این معنا باشد که ما به 1673 دلار باز می گردیم. طلا احتمالاً زمان بیشتری را در این روند نزولی صرف خواهد کرد. در حال حاضر ، ما می توانیم نقدینگی بیشتری را ببینیم. گزارش مشاغل به ما می گوید که دستمزدها رو به افزایش است. نرخ بیکاری کاهش می یابد ، مردم به دنبال شغل هستند. اگر برخی از بسته های مزایا در ماه سپتامبر(مهر) حذف شوند ، وضعیت حتی بیشتر بهبود می یابد.»

gold

نظریه های متفاوت قیمت طلا

کوین گریدی ، رئیس Phoenix Futures and Options LLC ، اظهار داشت: یک سطح مهم برای نگهداری طلا 1754 دلار در هر اونس است.

او گفت: « ما باید شاهد جهش از این سطوح باشیم. اما من فکر می کنم که طلا خوب معامله نمی شود. طلا زمینه مناسبی برای انفجار داشت. و نمی تواند 2000 دلار شکست و آن را نگه دارد.»

رئیس استراتژی جهانی TD Securities گفت: این احتمالاً یک شکست موقتی برای طلا است ، اما این فلز گرانبها در این روند می تواند به زیر 1730 دلار در هر اونس برسد.

ملک گفت :« طلا باید همچنان تحت فشار فروش پس از اطلاعات حقوق و دستمزد قرار گیرد ، زیرا بسیاری در بازار تصور می کنند که فدرال رزرو از شرایط مناسبی برای شروع کاهش قیمت در اوایل 22 یا حتی دسامبر 2021 برخوردار است. این به معنای بازده اسمی و واقعی در حرکت منحنی است. »

ملک اما از طلا دست نمی کشد و اظهار می دارد که نوع دلتا خطری صعودی برای فلز گرانبها محسوب می شود. در حال حاضر یک روال مستقیم طلا بعید است. هدف تاکتیکی 1730 دلار در اونس است.

ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار OANDA می گوید ، پس از فروش روز جمعه ، طلا در حال حاضر در منطقه خطر قرار دارد.

مویا گفت: « ممکن است طلا از سطح 1750 دلار حمایت کند ، اما در صورت شکست ، قیمت می تواند به سطح روانی 1700 دلار کاهش یابد.»

ملک افزود: در بلندمدت ، طلا احتمالاً با افزایش تورم بالاتر از هدف فدرال رزرو و حفظ سیاست پولی نرم بانک مرکزی ، حمایت بیشتری خواهد کرد.

او گفت: « بازده واقعی برای یک دوره طولانی منفی خواهد بود. بازار معتقد است که فدرال رزرو کاملاً مایل است شرایط را برای یک دوره طولانی پس از عادی شدن شرایط حفظ کند. طلا بسیار خوب عمل خواهد کرد.»

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید