تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛

جمعه سرنوشت‌ساز برای طلا!

کدخبر: ۵۱۶۱۶۲
اقتصادنیوز: همه نگاه‌های تحلیل‌گران بازارهای جهانی در هفته آتی به سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در جکسون هول 2022 است.
جمعه سرنوشت‌ساز برای طلا!

به گزارش اقتصادنیوز ، از آنجایی که طلا هفته را با افت 3 درصدی به پایان رسانده است، اکثر تحلیل‌گران وال استریت برای هفته آینده قیمت طلا را منفی پیش‌بینی می‌کنند. این پیش‌بینی می‌تواند به دلیل افزایش شاخص دلار آمریکا به بالاترین حد خود در 20 سال اخیر و همچنین انتظارات ناشی از نتایج احتمالی نشست آتی جکسون هول باشد. در صبح جمعه هفته آتی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در نشست جکسون‌هول به بیان چشم انداز اقتصادی آمریکا در ماه‌های آتی خواهد پرداخت. 

photo_2022-08-20_12-41-20

نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نشان که وال‌استریت هفته خوبی را برای طلا پیش‌بینی نمی‌کند. از 11 تحلیلگر شرکت کننده در نظرسنجی، 55 درصد انتظار کاهش قیمت ها، 27 درصد نوسان اندک قیمت‌ها و تنها 18 درصد بر این باورند که طلا در این هفته روند صعودی خواهد داشت.

اما خرده فروش‌ها در این زمینه نظر دیگری دارند. نظرسنجی کیتکو نشان می‌دهد که از 709 شرکت کننده خرده فروشی، 46 درصدروند بازار را صعودی، 35 درصد نزولی و 19 درصد هم کم‌نوسان پیش‌بینی کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید