بازار ساز با تمام توان وارد بازار شد

واکنش بازار دلار 28 مهر به تحریم‌های جدید غرب

کدخبر: ۵۲۸۸۳۲
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در روزهای اخیر رنگ و بوی تحریم به خود گرفته است. معامله گران روند قیمت دلار در بازار ۲۸ مهر ماه را چگونه پیش بینی کرده اند؟
واکنش بازار دلار 28 مهر به تحریم‌های جدید غرب

به گزارش اقتصادنیوز ، نگاهی به قیمت دلار در گذشته نشان می دهد هر زمانی که بازار ارز تهران با تصمیم مقامات آمریکایی (در بحث تحریم ها، برجام و...) روبرو شده قیمت دلار آرایش صعودی به خود گرفته است.

جدال تحریمی ایران و غرب/ وضعیت متفاوت در بازار دلار

با این حال در شرایط فعلی که جدال تحریم های ایران و غرب تشدید شده و اخبارمثبتی از برجام به گوش نمی رسد، قیمت دلار  به این اخبار  بی توجه است و در یک محدوده خاص معامله می شود. 

فشار عرضه در بازار دلار

عده ای از معامله گران باور دارند بازارساز با تمام توان خود وارد بازار شده و با فشار عرضه جلوی نوسانات افزایشی را گرفته است.

قیمت دلار دیروز  برای مقطعی به بالای مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان رسید اما دوباره پایین رفت و با ۳۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

مُسکن کوتاه مدت برای دلار

برخی از فعالان بازار می گفتند تا زمانی که بازار ساز جهت انتظارات صعودی را تغییر ندهد تزریق عرضه صرفا به عنوان یک مُسکن کوتاه مدت عمل خواهد کرد و احتمال افزایش قیمت دلار در بلند مدت وجود دارد.

آژیر خطر در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه 28 مهر

قیمت دلار در بازار شبانه

قیمت دلار در معاملات پشت خطی دیشب نسبت به روز چهارشنبه نوسان محدودی را ثبت کرد. به نظر می رسد معامله گران از حجم عرضه بازارساز ترسیده باشند و به همین دلیل حاضر نیستند بی گدار به آب بزنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید