احمدی‌نژاد قبول دارد که دیکتاتور شده؟

کدخبر: ۱۹۵۹۵۹
خبر آنلاین : احمدی‌نژاد ۱۶ سال پیش می‌گفت همواره دیکتاتورها از مقابله با قوه قضائیه و قانون شروع کرده‌اند.
احمدی‌نژاد قبول دارد که دیکتاتور شده؟

صحبت‎های امروز احمدی‌نژاد و جدالش با قوه قضائیه در حالی است که او پیش از دوران ریاست جمهوری‎اش نظرات دیگری داشت.

مرور تاریخ نشان می دهد که رئیس دولت نهم و دهم ۱۶ سال پیش در ۸ دی ماه سال ۸۰، زمانی که عضو جامعه مهندسین بوده است مخالفت با قوه قضائیه را دیکتاتوری می دانسته. او در مصاحبه ای گفته بود: کدام قانون اساسی برانداختن نظام خود را در خود پیش بینی کرده است؟ این که خیلی خنده‌دار است که بگویند آقا چرا اجازه نمی‌دهی من در مجلس باشم و بخواهم براندازی کنم! چون اجازه نمی‌دهی پس دیکتاتور هستی!

او ادامه می دهد: همواره دیکتاتورها از مقابله با قوه قضاییه و قانون شروع کرده‌اند! به نظر من بیش از اینکه دوگانگی در رفتار قوه قضاییه وجود داشته باشد، در رفتار جریانات سیاسی وجود دارد. قوه قضاییه می‌خواهد با فساد مالی برخورد کند. پوشش سیاسی می‌دهند که شما با سرمایه‌گذاری مخالف هستید! اگر هم گروه شماست، شما هم گروه خود را درست انتخاب کن. هر گروه یا حزبی که می‌خواهد باشد؛ چه این طرف چه آن طرف، این منافع ملی است. هر که به ملت دست اندازی کرد باید دستش قطع شود. 

جای این سوال باقی است حال که او پس از ۸ سال زمامداری قوه مجریه و کناره گیری ۶ ساله از آن به نقد تند و تیز دستگاه قضا می ‎پردازد، همچون اظهارات ۱۶ سال پیشش، خودش را دیکتاتور می‎داند؟ یا....

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید