ترامپ: ایران توافق آتش بس را نقض کرد

سرویس: اخبار سیاسی کدخبر: ۷۹۳۳۴۷
اقتصادنیوز: ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرد.
ترامپ: ایران توافق آتش بس را نقض کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، الحدث در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران توافق آتش بس را نقض کرده است.

ترامپ در پیامی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به تروث سوشال نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد به طرف کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرد. یکی از پهپادها ضربه محکمی به عرشه بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت وارد کرد. کشتی آسیب دید اما به مسیر خود ادامه داد و ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

ترامپ مدعی شد: واضح است که این یک نقض غیرمسئولانه توافق ما برای آتش‌بس است.

 

پربازدیدترین‌ها
لوتوس پارسیان - O