آلت کوین ها از بیت کوین پیروی نکردند

بازگشت بیت کوین به کانال 17000 دلار /اتریوم 2 درصد رشد کرد

کدخبر: ۵۴۱۴۵۸
اقتصادنیوز: ارزهای دیجیتال امروز مثبت هستند. بیت کوین و اتریوم هر کدام 2 درصد رشد کرده اند و بیت کوین مجددا وارد کانال 17000 دلار شده است.
بازگشت بیت کوین به کانال 17000 دلار /اتریوم 2 درصد رشد کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، هم اکنون بیت کوین با افزایش قیمت دو درصدی در حدود نرخ 17400 دلار معامله می شود. بازده هفتگی این ارز هم به مثبت 2.5 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه رشد 5 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 20 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن 334 میلیارد دلار است. نسبت به دو روز قبل، وضعیت معاملات بیت کوین بهبود خوبی داشته که این نشان می دهد در آستانه اعلام آمار اقتصادی آمریکا، گروهی از سرمایه گذاران وارد بازار شده اند.

شاخص ترس و طمع بیت کوین هم امروز عدد 27 را نمایش می دهد و مدت هاست که در همین محدوده درجا می زند. به عبارتی ترس در بازار هنوز از بین نرفته اما میزان آن هم افزایش نیافته است.

اتریوم هم مثبت شد

اتریوم هم امروز مثبت است. با رشد 2 درصدی که این آلت کوین امروز داشته، قیمت آن هم اکنون در حدود 1280 دلار است.در مقیاس هفتگی رشد 2.5 درصدی و در مقیاس ماهانه رشد 4.5 درصدی در این آلت کوین مشاهده می شود.

ارزش معاملات اتریوم 5 میلیارد دلار طی یک شبانه روز بوده و ارزش بازار آن نیز 157 میلیارد دلار است.

آلت کوین ها از بیت کوین پیروی نکردند

با وجود مثبت شدن بیت کوین و اتریوم، سایر نمادها مثل همیشه از این دو نماد پیروی نکرده اند و امروز تعداد زیادی از آلت کوین ها وجود دارند که افت قیمت داشته اند.

در فهرست 50 ارز برتر بازار، Trust Wallet Token منفی ترین نماد است که سقوطی 18 درصدی داشته و پس از مدت ها رشد بی وقفه، سرانجام با یک افت شدید مواجه شده است. البته این توکن هنوز در مقیاس ماهانه 34 درصد رشد را نمایش می دهد که نسبت به بسیاری از نمادهای بزرگ بازار وضعیت بهتری دارد.

در واقع می توان گفت در فهرست 50 ارز برتر بازار، تنها تون کوین و ایپ کوین با رشد 44 و 41 درصدی نسبت به Trust Wallet Token وضعیت بهتری دارند و مابقی نمادها بازدهی کمتری نسبت به آن داشته اند.

اما در مقیاس روزانه، نمادهای دیگری هم افت کرده اند که افت همگی آن ها کمتر از 10 درصد است. ایپ کوین با افت 7 درصدی و BNB با افت 5 درصدی جزو منفی ترین نمادهای امروز هستند. مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت هم تون کوین با رشد 7 درصدی بهترین وضعیت را دارد. Bitcoin SV و بیت کوین کش هم با رشدهای 4.5 و 3.5 درصدی جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند.

بیت کوین

منتظر نوسانات شدید بازار باشید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد یک درصدی نسبت به دیروز، به رقم 852 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 24 درصد رشد کرده و به رقم 40 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 41 میلیارد دلار بوده است.

امروز راس ساعت 17 به وقت تهران آمار جدید شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا اعلام می شود که اعلام این آمار اقتصادی، بازارهای مالی از جمله ارزهای دیجیتال را با نوسانات شدیدی مواجه می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید