اتریوم در کانال 1700 دلار

انباشت سفارش های فروش بیت کوین در قیمت 25500 دلار

کدخبر: ۵۵۶۵۲۱
اقتصادنیوز: بیت کوین امروز مثبت است اما با توجه به رشدی که اخیرا داشته، سرمایه گذاران در انتظار یک کاهش قیمت هستند.
انباشت سفارش های فروش بیت کوین در قیمت 25500 دلار

به گزارش اقتصادنیوز ، بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با رشد حدود یک درصدی در حدود قیمت 24900 دلار معامله می شود. با این رشد بازدهی هفتگی بیت کوین به مثبت 15 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه هم 9 درصد رشد داشته است.

بیت کوین با ارزش بازار 480 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته حدود 31 میلیارد دلار معامله شده است. رقم معاملات بیت کوین امروز بهبود خوبی داشته که به دلیل بازگشایی بازارهای اروپا و آمریکا است.

بیت کوین که اخیرا رشد قیمت مناسبی داشته، در محدوده قیمتی حساسی قرار دارد. برخی از معامله گران بر این باورند که بیت کوین می تواند در این محدوده قیمتی با فشار فروش زیادی مواجه شود چراکه از نظر تکنیکالی، در محدوده ای حساس قرار گرفته است.

همچنین امروز آماری منتشر شده که نشان می دهد در صرافی بایننس که بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است، انباشت سفارش های فروش در نرخ های 25500 دلار به بالا وجود دارد که این انباشت سفارشات می تواند قیمت را به سمت پایین هدایت کند.

اتریوم در کانال 1700 دلار

اتریوم هم امروز تقریبا به اندازه بیت کوین رشد کرده و با افزایش قیمت یک درصدی، در محدوده 1710 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی 15 درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه هم افزایش قیمت 4 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم امروز 8 میلیارد دلار است و همچنان زیر رقم 10 میلیارد دلار باقی مانده که نشان از کاهش معاملات این آلت کوین نسبت به یک سال گذشته دارد. ارزش بازار اتریوم امروز عدد 209 میلیارد دلار را نشان می دهد.

جهش 12 درصدی سولانا

برخلاف روز گذشته، امروز تعداد نمادهای منفی در بازار زیاد است. البته همچنان نمادهای مثبت، بیشتر از نمادهای منفی هستند اما تعداد منفی ها هم افزایش یافته است.

در فهرست 50 ارز برتر بازار، امروز بیشترین کاهش قیمت را اینترنت کامپیوتر داشته که 9 درصد افت کرده است. فایل کوین هم کاهش قیمت 6 درصدی دارد. لیدو دائو 3 درصد و فانتوم هم 2 درصد افت داشته اند. مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از 2 درصد دارند.

اما در فهرست نمادهای مثبت، سولانا با رشد 12 درصدی بهترین بازدهی را در این فهرست دارد. سندباکس و بیت کوین کش با رشد 8 و 7 درصدی، در رده بعدی پربازده ترین نمادهای امروز ایستاده اند. وی چین و تتا نتورک هم با رشد 5 و 4 درصدی از نمادهای پربازده امروز هستند. مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 4 درصد دارند.

ارزش معاملات 60 درصد بالا رفت

بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد یک درصدی به ارزش کلی 1.13 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم امروز افزایشی بوده و با 60 درصد رشد نسبت به دیروز، به رقم 68 میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم عدد 60 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید