تکلیف ارزهای دیجیتال به زودی روشن می شود!

بازگشت اتریوم به کانال 1600 دلاری

کدخبر: ۵۵۶۷۶۸
اقتصادنیوز: زمان زیادی تا روشن شدن تکلیف بازارهای مالی باقی نمانده است. به زودی مشخص می شود که بیت کوین قصد بالا رفتن دارد یا قیمت آن کاهش می یابد.
 بازگشت اتریوم به کانال 1600 دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، گرچه امروز بازار ارزهای دیجیتال کمی منفی است، اما فردا شب ممکن است ورق برگردد و شرایط به شکل دیگری رقم بخورد.

فردا شب متن مذاکرات نشست پیشین فدرال رزرو آمریکا منتشر می شود که اگر مشخص شود تعداد قابل توجهی از اعضای فدرال رزرو به افزایش نیم درصدی نرخ بهره در نشست پیش رو تمایل دارند، احتمال کاهش قیمت دارایی های پرریسک از جمله ارزهای دیجیتال وجود دارد. در غیر این صورت هم قیمت ها می توانند جهش خوبی داشته باشند.

امروز بیت کوین با افت یک درصدی در حدود قیمت 24700 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین که دیروز 15 درصد بود، امروز به 13 درصد رسیده و در مقیاس ماهانه رشد 8 درصدی در این ارز دیجیتال دیده می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 476 میلیارد دلار است.

بازگشت اتریوم به کانال 1600 دلار

امروز اتریوم بیشتر از بیت کوین کاهش قیمت داشته و با افت 2 درصدی، به قیمت 1680 دلار رسیده است. بازدهی هفتگی اتریوم 11 درصد و بازده ماهانه آن هم 3 درصد است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 205 میلیارد دلار است. اتریوم هم مانند بیت کوین، فردا شب می تواند با نوسانات قیمتی زیادی مواجه شود.

قرمز؛ رنگ غالب بازار

برخلاف روزهای گذشته که تعداد نمادهای منفی در بازار بسیار کم بود، امروز نمادهای مثبت کمیاب شده اند. در فهرست 50 ارز برتر بازار تعداد کمی از نمادها مثبت هستند که کرونوس با رشد 5 درصدی در صدر آن ها قرار دارد. استلار و بیت کوین کش هم رشد 2 درصدی داشته اند و مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 2 درصد را ثبت کرده اند.

در فهرست نمادهای منفی، فایل کوین با افت 9 درصدی بیشترین کاهش قیمت را نمایش می دهد. لیدو دائو هم با افت 8 درصدی در رده دوم است.

سندباکس با افت 6 درصدی از منفی ترین نمادهای امروز محسوب می شود و سایر نمادهای منفی افتی کمتر از 5 درصد را روی تابلو قیمت به نمایش گذاشته اند.

در مقیاس هفتگی وضعیت اکثر نمادها خوب است. به جز هدرا و آپتوس که 3 درصد کاهش قیمت داشته اند، مابقی نمادهای این فهرست طی یک هفته گذشته بازدهی مثبت داده اند و وضعیت خوبی دارند.

بیشترین افزایش قیمت هفتگی مربوط به فایل کوین با رشد 62 درصدی است. پس از آن وی چین با رشد 32 درصدی و فلو با رشد 30 درصدی قرار گرفته اند.

ارزش معاملات تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 6 دهم درصدی به 1.12 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات نسبت به دیروز تغییر خاصی نداشته و 65 میلیارد دلار معامله طی شبانه روز گذشته انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 8 میلیارد دلار معادل 12 درصد ارزش کل معاملات بوده و در استیبل کوین ها هم 58 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید