اتریوم در کانال 1600 دلار

افت 2 درصدی بیت کوین/ کانال 24000 دلار از دست نرفت

کدخبر: ۵۵۷۰۰۵
اقتصادنیوز:فشار فروش در بیت کوین افزایش یافته و قیمت این ارز دیجیتال با کاهش دو درصدی به 24100 دلار رسیده است.
افت 2 درصدی بیت کوین/ کانال 24000 دلار از دست نرفت

به گزارش اقتصادنیوز، امروز بازار ارزهای دیجیتال با افزایش فشار فروش مواجه شده و قیمت اکثر نمادها منفی است. البته از آن روزهایی نیست که بازار یکدست قرمز باشد اما کلا تعداد نمادهای منفی بیشتر از تعداد مثبت هاست.

بیت کوین هم اکنون با افت قیمت دو درصدی نسبت به دیروز در حدود 24100 دلار معامله می شود. صبح امروز قیمت به کانال 23000 دلار هم نفوذی موقت داشت اما سریعا دوباره به کانال 24000 دلار بازگشت.

بیت کوین در مقیاس هفتگی رشد 7 درصدی دارد که وضعیت بدی نیست. در مقیاس ماهانه هم هنوز عملکرد آن مثبت است و 5 درصد رشد را نمایش می دهد. بیت کوین با ارزش بازار 465 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 31 میلیارد دلار معامله شده است.

طی یک هفته گذشته سه بار قیمت بیت کوین به 25200 دلار نزدیک شده و هر بار با شدت به سمت پایین برگشته است. از نظر تحلیلگران، چنین محدوده هایی بسیار اثرگذار هستند و درصورتی که شکسته شوند، قیمت می تواند رشد خوبی داشته باشد.

اتریوم در کانال 1600 دلار

اتریوم امروز وضعیتی مشابه بیت کوین دارد. افت 2 درصدی، نرخ اتریوم را به حدود 1640 دلار رسانده است. اتریوم در مقیاس هفتگی مثبت 4 درصد است و در مقیاس ماهانه هم هنوز عملکرد مثبتی دارد، اما کافی است تا قیمت یک درصد دیگر کاهش یابد تا اتریوم در مقیاس ماهانه وارد محدوده منفی شود.

اتریوم با ارزش بازار 201 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار معامله شده است. صبح امروز فشار فروش در اتریوم هم بالا بود و قیمت آن تا حدود 1630 دلار کاهش یافت.

افت 8 درصدی گراف و فانتوم

در فهرست آلت کوین های موجود در 50 ارز برتر بازار، امروز بیشترین کاهش قیمت را گراف و فانتوم داشته اند که 8 درصد افت کرده اند. سولانا و بیت کوین کش هم با کاهش قیمت 6 درصدی، از منفی ترین نمادهای امروز محسوب می شوند. فلو، وی چین و اتریوم کلاسیک هم 5 درصد کاهش قیمت داشته اند.

اما در سمت نمادهای مثبت، فایل کوین با رشد 8 درصدی پربازده ترین نماد امروز است. تزوس هم 6 درصد رشد کرده و وضعیت خوبی دارد. لیدو دائو و تون کوین به ترتیب 3 و 2 درصد رشد کرده اند و مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی همچنان فایل کوین با رشد 60 درصدی بهترین عملکرد را دارد. تزوس و اینترنت کامپیوتر هم با رشد 21 درصدی در رده های بعدی قرار گرفته اند.

کاهش 2 درصدی ارزش بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2 درصدی به 1.09 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم تغییر خاصی نسبت به دیروز نداشته و طی شبانه روز گذشته 64 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 9 میلیارد دلار بوده که معادل 13 درصد از ارزش کل معاملات است. رقم معاملات استیبل کوین ها هم به 57 میلیارد دلار رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید