آربیتروم در صرافی ها لیست شد

ارزهای دیجیتال دوباره جذاب شدند/ ورود بیت کوین به کانال 28 هزار دلار!

کدخبر: ۵۶۳۰۸۴
اقتصادنیوز: بازار ارزهای دیجیتال این روزها وضعیت خوبی دارد. قیمت بیت کوین رشد خوبی طی این مدت داشته و امیدها به این بازار بازگشته است.
ارزهای دیجیتال دوباره جذاب شدند/ ورود بیت کوین به کانال 28 هزار دلار!

به گزارش اقتصادنیوز ، از زمانی که قیمت طلا روند صعودی به خود گرفته، بیت کوین هم همین مسیر را در پیش گرفته و روز به روز در حال بالا رفتن است.

به طور کلی شرایط بازار ارزهای دیجیتال خوب شده که دلیل آن، اتفاقات رخ داده در وضعیت اقتصاد جهانی است. شرایط طوری شده که دارایی های پرریسک جذابیت بیشتری پیدا کرده اند و بسیاری از سرمایه گذاران ترجیح می دهند سرمایه خود را وارد طلا، ارز دیجیتال یا دارایی های مشابه کنند تا از خطر احتمال ورشکستگی سیستم بانکی در امان بمانند.

امروز بیت کوین با رشد حدود 2 درصدی نسبت به دیروز در حدود قیمت 28100 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین مثبت 7 درصد است و در مقیاس ماهانه هم رشد 17 درصدی در این ارز دیجیتال مشاهده می شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 23 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 543 میلیارد دلار است.

اتریوم در حوالی 1800 دلار

اتریوم هم امروز 2 درصد رشد کرده و وضعیت خوبی دارد. هم اکنون اتریوم با نرخ حدود 1800 دلار معامله می شود. این آلت کوین در مقیاس هفتگی رشد 4 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم 8 درصد رشد را نمایش می دهد.

به طور کلی طی مدت اخیر وضعیت بیت کوین نسبت به اکثر آلت کوین ها بهتر بوده و به همین دلیل است که حرکت اتریوم کندتر از بیت کوین بوده است.

اتریوم با ارزش بازار 219 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار معامله شده است.

آربیتروم در صرافی ها لیست شد

با وجود مثبت بودن بیت کوین، در آلت کوین ها فشار تقاضا خیلی زیاد نیست و حتی می توان گفت که تعداد نمادهای منفی بیشتر از تعداد نمادهای مثبت است.

در فهرست 50 ارز برتر بازار لایت کوین با رشد 4 درصدی بیشترین افزایش قیمت را دارد. مونرو هم با رشد 3 درصدی در رده دوم پربازده ترین نمادهای امروز است. سایر نمادهای مثبت، 2 درصد یا کمتر از آن رشد کرده اند.

در این فهرست و در بخش نمادهای منفی، بیشترین افت را آربیتروم نمایش می دهد که با کاهش 87 درصدی ارزش، در رتبه 33 پرارزش ترین نمادها قرار دارد. البته آربیتروم همین دیروز در صرافی ها لیست شده و طبق داده های وبسایت کوین مارکت کپ، عصر دیروز قیمت حدود 11 دلاری داشته و اکنون حدود 1.5 دلار معامله می شود.

امروز تون کوین با افت 6 درصدی از منفی ترین نمادهای بازار است. لیدو دائو و گراف هم با افت 5 و 4 درصدی جزو منفی ترین نمادها هستند.

ارزش بازار یک درصد رشد کرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد یک درصدی به رقم 1.17 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات نیز 17 درصد کاهش یافته و طی شبانه روز گذشته 55 میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 4 میلیارد دلار ثبت شده و 51 میلیارد دلار معامله نیز در استیبل کوین ها انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید