رشد 20 درصدی اتریوم در یک هفته

تلاش بیت کوین برای حفظ کانال 27000 دلار /فشار فروش در بازار رمز ارزها

کدخبر: ۵۶۲۳۰۸
بیت کوین امروز کمی منفی است اما همچنان توانسته کانال 27000 دلار را حفظ کند. اتریوم هم در کانال 1700 دلار معامله می شود.
تلاش بیت کوین برای حفظ کانال 27000 دلار /فشار فروش در بازار رمز ارزها

به گزارش اقتصادنیوز، در بازار ارزهای دیجیتال امروز فشار فروش کمی افزایش یافته و اکثر نمادها منفی هستند. بیت کوین به عنوان لیدر این بازار هم اکنون با افت حدود 2 درصدی در حوالی 27000 دلار معامله می شود.

رشد هفتگی بیت کوین در حال حاضر 31 درصد است که بازدهی مطلوبی محسوب می شود. رشد ماهانه آن هم 13 درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 30 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 522 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

رشد 20 درصدی اتریوم در یک هفته

اتریوم امروز با کاهش بیش از 2 درصدی در حدود نرخ 1770 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم مثبت 20 درصد است و در مقیاس ماهانه نیز رشد 6 درصدی را ثبت کرده است.

اتریوم با ارزش بازار 217 میلیارد دلاری طی شبانه روز گذشته 8 میلیارد دلار معامله شده است. طی چند روز گذشته که بازار رشد خوبی داشت، چند روز پیش آمد که ارزش معاملات اتریوم به بیش از رقم 10 میلیارد دلار رسید اما اکنون دوباره رقم معاملات به کمتر از 10 میلیارد دلار رسیده است.

استکس، پرنوسان ترین نماد این روزها

بازار ارزهای دیجیتال امروز کلا وضعیت خوبی ندارد و در فهرست 50 ارز برتر بازار تنها ریپل با رشد 2 درصدی و مونرو با رشد کمتر از یک درصدی، مثبت هستند. مابقی ارزهای دیجیتال هم افت داشته اند.

بیشترین کاهش قیمت امروز را نماد استکس داشته که 12 درصد از ارزش آن کم شده است. به طور کلی در یکی دو هفته گذشته در اکثر روزها استکس بیشترین نوسان روزانه را داشته و قیمت آن با سرعت بالایی تغییر می کند.

فانتوم، آپتوس، گراف و لیدو دائو هم نمادهای منفی 8 درصدی امروز هستند. فایل کوین و اتم نیز 7 درصد کاهش قیمت داشته اند و مابقی ارزهای دیجیتال افتی کمتر از 6 درصد داشته اند.

با توجه به رشد اخیر بازار، در مقیاس هفتگی وضعیت اکثر نمادها خوب است و به جز لئو که 8 درصد کاهش قیمت داشته، مابقی نمادها رشد داشته اند.

بیشترین رشد هفتگی هم مربوط به نماد استکس با رشد 86 درصدی است و پس از آن Immutable با رشد 76 درصدی قرار دارد.

افت 29 درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز کمتر از 2 درصد کاهش یافته و به عدد 1.15 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 29 درصد کم شده و طی شبانه روز گذشته 57 میلیارد دلار معامله در کل بازار انجام شده است.

ارزش معاملات دیفای 5 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 50 میلیارد دلار معامله طی 24 ساعت گذشته به ثبت رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید