مخالفت کمیسیون تلفیق با همسان سازی حقوق شاغلین وزارت بهداشت

کدخبر: ۳۸۹۸۱۲
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار اعلام موافقت این سازمان با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق شاغلان دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال آینده به میزان ۳۵۰۰ میلیارد تومان شد.
مخالفت کمیسیون تلفیق با همسان سازی حقوق شاغلین وزارت بهداشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر علوم تحقیقات و فناوری با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار اعلام موافقت این سازمان با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق شاغلان دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال آینده به میزان ۳۵۰۰ میلیارد تومان شد.

ساختمان وزارت علوم

در نامه منصور غلامی به نوبخت آمده است؛

«احتراماً پیرو مذاکره حضوری اینجانب با جنابعالی در خصوص اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح همسان‌سازی حقوق شاغلان وزارتین متولی آموزش عالی در سال آینده به میزان ۳۵۰۰ میلیارد تومان، به استحضار می‌رساند به رغم موافقت حضرت‌عالی، موضوع در جلسۀ کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی مطرح و مورد موافقت قرار نگرفت.

با عنایت به طرح موضوع مذکور در جلسات آتی بررسی بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، خواهشمند است دستور فرمایید موافقت آن سازمان با اختصاص اعتبار یادشده در لایحۀ بودجۀ سال ۱۴۰۰، اعلام شود».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید