قیمت ماشین لباسشویی های موجود در بازار

کدخبر: ۳۹۲۸۱۹
در این گزارش قیمت روز انواع ماشین لباسشویی های موجود در بازار آمده است.
قیمت ماشین لباسشویی های موجود در بازار

به گزارش اقتصادنیوز، ماشین لباسشویی از وسایل لازم و ضروری برای هر خانه است و در طول هفته حداقل یکبار با آن سرو کار داریم.

خرید یک ماشین لباسشویی خوب به معنی در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از عوامل مانند بهره‌وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ها، قیمت و تصمیم‌گیری درباره خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو یا لباسشویی درب از بالا است.

طراحی و تولید ماشین های لباسشویی در سه نوع درب از بالا پرتابل، درب از بالا دوقلو و درب از جلو یا به عبارت دیگر تمام اتوماتیک صورت می پذیرد.

ماشین لباسشویی درب از بالا پرتابل که تحت عنوان سطلی نیز نام گذاری می شود، در قسمت بالای خود دارای دربی به منظور دستیابی به محفظه داخلی می باشد. این دسته از ماشین های لباسشویی تنها یک محفظه دارا می باشند که آب، لباس ها و مواد شوینده در همان محفظه ریخته شده و سپس کار شستشو انجام می شود.

ماشین لباسشویی های فوق الذکر که در اندازه های 3تا 7 کیلوگرمی موجود می باشند، جزء نخستین ماشین های شستشو وارد شده به بازار هستند که ایرادات قابل توجهی نظیر مصرف بالای آب و ایجاد سر و صدای زیاد بر آن ها وارد می باشد. از جمله مهم ترین مزایای این دسته از ماشین های لباسشویی می توان به اشغال فضای بسیار کم، سبکی و سهولت در حمل و نقل اشاره کرد. 

تازه‌ترین خبرها و تحلیل‌های اقتصادی را در اینستاگرام اقتصادنیوز هم مشاهده کنید.

ماشین لباسشویی درب از بالا دو قلو یکی دیگر از انواع ماشین های لباسشویی عرضه شده به بازار می باشد که در حال حاضر به کارگیری آن بسیار رایج می باشد. هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای شستشوی لباس های خود از این نوع ماشین که دارای دو محفظه جداگانه که یکی برای انجام عملیات شستشو و دیگری برای خشک کردن تعبیه شده است، استفاده نمایند. وقت گیر بودن شستشو و چروک شدن لباس ها از جمله حائز اهمیت ترین معایب این دسته از ماشین های لباسشویی می باشد.

اغلب ماشین های تمام اتوماتیک از هر برندی که باشند، سر و صدای کمی در حین انجام عملیات شستشو ایجاد نموده و انرژی کمی مصرف می کنند. این وسایل لباس های چرک شما را تحویل گرفته و پس از شستشو به بهترین نحو ممکن آن را خشک شده به شما تحویل می دهند.

ویرپول،ال جی، سامسونگ و بوش چهار کمپانی خوش نام تولید کننده ماشین لباسشویی هستند که رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و از پرچمداران گرانترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار هستند.

Untitled-7

اما اگر بودجه کمتری در اختیار دارید با حداقل ترین هزینه در میان برخی از برنده ها می توانید یک دستگاه ماشین لباسشویی مقرون به صرفه خریداری کنید و از این وسیله ضروری بی بهره نمانید.

Untitled-8

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید