خبر نوبخت از بررسی لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس

کدخبر: ۴۰۴۶۵۹
محمدباقر نوبخت گفت: منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال جاری پیش‌بینی شده و بنا به درخواست بازنشستگان، بزودی لایحه‌ای در رابطه با دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه می‌شود.
خبر نوبخت از بررسی لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در مجلس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارسال لایحه دوفوریتی دائمی کردن متناسب‌سازی حقوق امسال بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی به مجلس شورای اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

محمدباقر نوبخت شنبه شب گفت: منابع لازم برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری، کشوری و تامین اجتماعی در سال جاری پیش‌بینی شده و بنا به درخواست بازنشستگان، بزودی لایحه‌ای در رابطه با دائمی شدن متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به مجلس ارائه می‌شود.

 وی افزود: بر اساس قانون بودجه، ۵۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان پیش‌بینی شده بود که ۳۲ هزار میلیارد تومان آن برای بازنشستگان تامین اجتماعی و ۱۸ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان لشگری و کشوری اختصاص داده شد. 

به گفته نوبخت، برای حل مشکل بازنشستگان تامین اجتماعی در پایان سال گذشته ۶۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار این سازمان قرار دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان ساخت: برای سال۱۴۰۰ به جای ۳۲ هزار میلیارد تومان ۹۰ هزار میلیارد تومان برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید