رصد بازار خودروهای داخلی؛

سردرگمی بازار خودرو با افت قیمت دلار

کدخبر: ۴۰۹۵۶۹
محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 12 اردیبهشت ماه نیز با افت قیمت در بازار عرضه شدند، روندی که فعالان بازار خودرو افت قیمت دلار را یکی از دلایل اصلی آن می دانند. عاملی که سردرگمی در بازار خودرو را به همراه داشته است.
سردرگمی بازار خودرو با افت قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی های صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرطرفدار این شرکت امروز با افت 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت در بازار خرید و فروش شدند. افتی که فعالان بازار خودرو معتقدند با توجه به روندی که بازار دلار پیش گرفته چندان دوام نخواهد داشت و با تداوم شرایط حاکم بر بازار ارز بازار خودرو نیز شاهد تداوم افت قیمت خواهد بود.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند« پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، «سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بیشترین افت قیمت به « سمند LX با موتورEF7 » رسید و این خودرو با افت دو میلیون تومانی قیمت در بازار با قیمت 200 میلیون تومان   معامله شد. سایر محصولات ایران خودرو نیز امروز افت یک میلیون تومانی قیمت را ثبت کردند.

به گفته فعالان بازار خودرو «سمندLX » نیز  با قیمت 193 میلیون تومان و «سورن» نیز با قیمت 239 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

در میان خانواده 206 نیز «پژو 206 تیپ 2» با قیمت 198 میلیون تومان در بازار عرضه شد و تیپ 5 این خودرو نیز با قیمت 257 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد. مدل صندوقدار این خودرو نیز در بازار با قیمت 244 میلیون تومان در بازار معامله شد.

ایران 12

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید