رصد بازار خودرو؛

قیمت ها در بازار خودرو بعد از انتخابات

کدخبر: ۴۲۰۶۸۶
بررسی قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که اعلام نتایج انتخابات در روزهای اخیر نیز نتوانسته است اطمینان را به این بازار بازگرداند و بازار خودرو کماکان در رکود به سر می برد.
قیمت ها در بازار خودرو بعد از انتخابات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز نتوانست به رکود در بازار خودرو پایان دهد؛ در حالی که ترمز افزایش قیمت ها در برخی از خودروهای موجود در بازار کشیده شده است اما تعداد معاملات کماکان در حداقل است و خریداران و فروشندگان خودرو کماکان در بلاتکلیفی به سر می برند.

این رکود حاکم شده در بازار خودرو موجب شده است تا خودروهای گروه پراید در ۲۴ ساعت گذشته ثبات قیمت را تجربه کنند؛ پراید ۱۱۱ امروز بر روی قیمت ۱۳۳ میلیون تومان ثابت مانده است و پراید ۱۳۱ نیز امروز ۱۲۳ میلیون تومان قیمت دارد و خودروهای پراید ۱۳۲ و ۱۵۱ نیز به ترتیب ۱۲۱ و ۱۲۵ میلیون تومان قیمت خورده اند.

در بین خودروهای گروه پژو نیز ۲۰۶ تیپ ۲ در حالی امروز ثبات قیمت را تجربه می کند که این خودرو در روز گذشته ۲ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۵ اما در روزهای اخیر از نوسانات قیمتی در امان مانده است و بر روی قیمت ۲۶۳ میلیون تومان ثابت مانده است و در این میان پژو ۲۰۷ اتوماتیک از معدود خودروهایی ایت که در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت داشته است؛ این خودرو در این مدت ۸ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۳۸۵ میلیون تومان قیمت خودره است و پژو پارس سال نیز در حالی امروز ثبات قیمت داشته است که این خودرو در روز گذشته یک میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۲۲۶ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای گروه تیبا این ثبات قیمتی محسوس تر است به طوری که از تعطیلات آخر هفته گذشته تا امروز تیبا ۲ بر روی قیمت ۱۳۶ میلیون تومان ثابت مانده است و تیبا صندوقدار نیز در این مدت بر روی قیمت ۱۲۷ میلیون تومان ثابت مانده است.

خودروهای گروه ساینا و کوییک نیز در این مدت ثبات قیمت را تجربه کرده اند؛ در حال حاضر خودرو ساینا EX دنده ای در بازار ۱۴۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز در حالی که در روز گذشته یک میلیون تومان ارزان شد اما امروز بر روی قیمت ۱۳۵ میلیون تومان ثابت مانده است و در بین خودروهای کوییک مدل دنده ای ۱۴۰۰ آن امروز ۱۵۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

روند قیمت ها در بازار خودرو در روزهای اعلام نتایج انتخابات

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید