شناسایی ۴۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در تهران

کدخبر: ۴۲۱۳۱۵
با اجرای فاز دوم مانور کشوری مقابله با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال در یک روز، ۴۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در تهران، شناسایی و جمع آوری شد.
شناسایی ۴۲ مزرعه غیرمجاز ارز دیجیتال در تهران

به‌گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به‌منظور کاهش بار شبکه و تامین برق مورد نیاز تهرانی ها، برخورد جدی با مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال در دستور کار  قرار گرفته و در همین راستا تاکنون بیش از ۱۱ هزار ماینر غیرمجاز در کلان شهر تهران جمع آوری شده، است، حسین صبوری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این رابطه گفت: با توجه به افزایش قابل ملاحظه مصرف برق در کشور و به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، با اجرای فاز دوم مانور مقابله با مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال در تهران که با همراهی عوامل قضایی و پلیس تهران بزرگ، برگزار شد.

به گفته وی گروه‌های عملیاتی مناطق ۲۲ گانه برق با مراجعه به مزارع غیرمجاز رمزارز، اقدام به قطع انشعابات غیرمجاز برق و جمع‌آوری تجهیزات مورد استفاده کردند.

همچنین حمیدرضا منصوری- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت در همین راستا نیز از جمع آوری ۴۰۰ دستگاه ماینر در این مانور خبر داد و افزود: کارشناسان این شرکت از روش‌های متعددی به منظور پایش مصرف برق شبکه توزیع تهران بزرگ به منظور شناسایی مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال استفاده کرده و بر اساس نتایج حاصل با همکاری نیروی انتظامی و از طریق نیروهای عملیاتی مناطق ۲۲ گانه برق، اقدام به جمع آوری ماینرهای غیرمجاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر ضبط ماینرهای غیرمجاز توسط پلیس تهران بزرگ، متخلفان ملزم به جبران خسارات وارد به شبکه برق بر اساس دستورالعمل های تعیین شده نیز هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید