احراز هویت ۱۱۲ هزار سهامدار در تیرماه در سامانه سجام

کدخبر: ۴۳۰۵۶۷
اقتصادنیوز : تازه‌ترین آمارهای منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه نشان می‌دهد که در تیر ماه سال جاری ۱۱۲ هزار و ۲۶۳ احراز هویت در سامانه سجام صورت گرفته است.
احراز هویت ۱۱۲ هزار سهامدار در تیرماه در سامانه سجام

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی سمات، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در تیر ماه امسال، تعداد 89 هزار و 120 ثبت نام از سوی سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از 112 هزار سهامدار در این ماه به 112 هزار و 263 مورد رسیده است.

بر اساس آمار منتشر شده، در خرداد ماه امسال نیز تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» 76 هزار و 214 و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز 101 هزار و 165 مورد بوده است.

 همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در چهارمین ماه بهار به تفکیک هر استان حاکی از آن است که 5 استان «تهران با 18 هزار و 880 مورد، اصفهان با 6 هزار و 387 مورد، خوزستان با 6 هزار و 253 مورد، کرمان با 6 هزار و 227 مورد و خراسان رضوی با 5 هزار و 789 مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده‌ها در کل کشور قرار دارند.

 از سویی دیگر، 5 استان «ایلام با 555، کهکیلویه و بویراحمد با 564، چهارمحال و بختیاری با 652، خراسان جنوبی با 670 و سمنان با 702 مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان ها قرار دارند.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره‌وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید