آخرین آمار تحویل روزانه ایران‌خودرو ( پنج ماهه اول امسال)

کدخبر: ۴۳۸۸۹۱
گزارش منتشر شده از عملکرد پنج ماهه امسال گروه صنعتی ایران‌خودرو بیانگر آن است که میانگین تحویل روزانه محصولات این مجموعه به ۱۸۰۰ دستگاه رسیده و براین اساس توانسته تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان را در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش دهد.
 آخرین آمار تحویل روزانه ایران‌خودرو ( پنج ماهه اول امسال)

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایسنا، براساس گزارش عملکرد پنج ماهه امسال، ایران‌خودرو از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۱۸۶ هزار و ۶۷۷ دستگاه خودروی سواری به تولید رسانده و میانگین تحویل روزانه محصولات ایران خودرو ۱۸۰۰ دستگاه بوده که با وجود تعطیلات کرونایی و تابستانی، این عدد در برخی روزها به بالغ بر ۳۰۰۰ دستگاه نیز رسیده است. 

آمار ارائه شده به سازمان بورس نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، در مجموع   ۱۶۹ هزار و ۹۵۶   دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید شده است که از این تعداد برای ۱۶۲ هزار و ۱۴۴ دستگاه فاکتور فروش صادر شده و ۷۸۱۲ دستگاه از محصولات تولیدی در پنج ماهه ابتدایی سال جاری تجاری نشده است.

ایران‌خودرو مدعی است که "با اتخاذ رویکرد افزایش سهم برند خود در محصولات تولیدی،‌ درصدد است تا ضمن ارتقای کیفیت محصولات، نسبت به تنوع‌بخشی به آن و  تولید با برند ملی  اقدام کند."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید