گزارش اقتصادنیوز از بازار طلا و ارز ایران؛

شروع ریزش قیمت ها در بازار ارز و طلا / قیمت سکه فرو ریخت

کدخبر: ۴۳۹۷۱۵
در شروع معاملات بازار امروز شنبه 20 شهریور 1400، قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت دلار ریزش کرد.
شروع ریزش قیمت ها در بازار ارز و طلا / قیمت سکه فرو ریخت

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز و طلا در هفته گذشته شاهد صعود قیمت طلا ، قیمت سکه و قیمت دلار بود. روز پنجشنبه هفته گذشته  قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار افزایش ۰.۲۸ درصدی  را تجربه کرد و با قیمت (یک میلیون و یکصد و هشتاد و سه هزار و ششصد ) تومان  بسته شد. قیمت سکه هم 35000 هزار تومان بالا رفت و  با   ۱۲,۲۱۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و دویست و ده هزار) تومان معامله  می شد .قیمت دلار هم  جهت  قیمت طلا و قیمت سکه  پیش رفت و  با رشد ۱.۰۴ درصدی نسبت به روز چهارشنبه ، ۲۷,۸۲۰ (بیست و هفت هزار و هشتصد و بیست ) تومان مبادله شد.

در شروع معاملات بازار امروز 20 شهریور ماه عمده قیمت ها ریزش کرد و خلاف جهت قیمت های روز پنجشبه پیش رفت.

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار، به ۱,۱۷۷,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و هفت هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴۸ درصدی داشته است.

همچنین  قیمت سکه  هم با کاهش ۰.۵۷ درصدی روبرو شد و  از ۱۲,۲۱۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و دویست و ده هزار) تومان به ۱۲,۱۴۰,۰۰۰ (دوازده میلیون و یکصد و چهل هزار) تومان رسید.

قیمت دلار، 70 تومان پایین رفت  و۲۷,۷۵۰ (بیست و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

صرافان دلار و یورو را چند خریدند؟

بر اساس اعلام صرافی ملی  قیمت خرید دلار آمریکا ۲۶,۴۰۸(بیست و شش هزار و چهارصد و هشت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۹۴۲(بیست و شش هزار و نهصد و چهل و دو تومان) می باشد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۹۸۲(سی هزار و نهصد و هشتاد و دو تومان) و قیمت فروش یورو ۳۱,۶۰۷(سی و یک هزار و ششصد و هفت تومان) است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید