خبر خوش درباره فروش قسطی ۱۱ خودرو برای بازنشستگان/ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

کدخبر: ۴۴۱۷۴۹
قیمت درهم و ارزش سهام عدالت دو تا از موضوعات مهمی است که توجه مردم را به خود جلب کرده است . خبر فروش قسطی ۱۱ خودرو برای بازنشستگان هم زود در لیست اخبار پربازدید روز قرار گرفت.
خبر خوش درباره فروش قسطی ۱۱ خودرو برای بازنشستگان/ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 به گزارش اقتصادنیوز ، افزایش بی رویه قیمت خودرو در این سال ها مردم را ناامید کرده است. مردم دیگر توان خرید خودروی داخلی را ندارند. در این میان ، یک شرکت خودروسازی اعلام کرد که ۱۱ مدل خودرو را به صورت اقساط به بازنشستگان خواهد فروخت. بازنشستگان می‌توانند به صورت خرید قسطی صاحب ۱۱ مدل خودرو شوند. بازنشستگانی که سازمان‌های آنها با این شرکت قرارداد دارند می‌توانند از طرح فروش قسطی این شرکت برای خرید این خودروها استفاده کنند. پیش‌پرداخت‌های در نظر گرفته شده برای خودروها بسته به مدل خودرو ۲۰ تا ۴۵ درصد است و تسویه در یک بازه زمانی ۶۰ ماهه باید انجام شود. نرخ سود آن نیز از سوی شرکت ۲۱ درصد عنوان شده است.

ارزش سهام عدالت در 28 شهریور 1400

سهام عدالت و ارزش آن از موضوعات جذاب کاربران است.در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۸ شهریور بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۹۲۶هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۳۴۹هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۶هزار تومان رسیده است.

آخرین آمار کرونا  در یکشنبه ۲۸ شهریورماه

کرونا هر روز خانواده های زیادی را مبتلا و داغدار می کند. مردم هم هر روز به دنبال آمار جدید مبتلایان و متوفیان هستند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه ۲۸ شهریورماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۵ هزار و ۹۷۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به پنج میلیون و ۴۲۴ هزار و ۸۳۵ نفر رسیده است.  از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون چهار میلیون و ۷۶۴ هزار و ۹۹۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۱ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۱۷ هزار و ۱۸۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.از شمار مبتلایان شناسایی شده، دو هزار و ۲۰۷ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و شش هزار و ۷۶۵ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

قیمت درهم در 28 شهریور 1400

قیمت درهم امارات عصر دیروز در رقم 7 هزار و 495 تومان بسته شد. تحلیل‌گران معتقد بودند اگر قیمت درهم بالای 7 هزار و 500 تومان قرار بگیرد، دسته‌ای از خریداران به بازار وارد خواهند شد.این رقم در شروع معاملات امروز 7 هزار و 500 تومان بود. قیمت درهم در ادامه کاهش یافت و در آخرین ساعات معاملات به7 هزار و 490 تومان رسید. در نتیجه روند قیمتی درهم امروز نتوانست شوک مثبتی به قیمت دلار وارد کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید