تحلیل‌گر مشهور:

این 2 ارز دیجیتال آماده جهش شدید هستند

کدخبر: ۴۴۲۴۰۸
اسکات ملکر (Scott Melker)، استراتژیست و تحلیل‌گر مطرح بازار ارز دیجیتال گفته است خریدوفروش بیت کوین مانند «راه‌‌رفتن روی لبه تیغ» است. او همچنین از دو آلت کوینی نام برده است که به گفته خودش آماده جهش هستند؛ ویچین و ترون.
این 2 ارز دیجیتال آماده جهش شدید هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیلی هودل، اسکات ملکر به ۵۷۳,۸۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر گفته است که انتظار دارد بیت کوین به روند صعودی خود ادامه دهد و به قیمت ۵۲,۹۵۶ دلار برسد.

بنا به گزارش ارز دیجیتال، این تحلیل‌گر مطرح گفته است: خریدوفروش بیت کوین راه‌‌رفتن روی لبه تیغ است. نزدیک بود خبر جعلی والمارت (Walmart) باعث شود [موقعیت معاملاتی که باز کرده بودم] به حد ضرر خود برسد. [به‌خاطر این خبر] ۳۰ دلار از دست دادم. اکنون قیمت ۱۰ درصد افزایش یافته است و از ابتدا با ضریب ۱۰ معامله کرده‌ام. [چندان] بد نیست.


همچنین بخوانید:

<<< ریزش قیمت بیت کوین در پی شوک خبری چین


 

1

نمودار قیمت بیت کوین (نمای ۴ ساعته بازار بیت کوین/ دلار)

ملکر افزود که به عقیده او بیت کوین به دلیل ویژگی‌های بنیادینی (فاندامنتال) که دارد، در بلند‌مدت عملکردی صعودی خواهد داشت.

ملکر می‌گوید:

نمودارها مانند تصاویر طنز اینترنتی هستند. همه ما این نمودارها را دوست داریم. استفاده از این نمودارها برای معامله‌گری عالی است، اما در‌ نهایت قیمت بیت کوین افزایش می‌یابد، چراکه بیت کوین یک دارایی ضدتورمی در دنیایی تورم‌زاست. هیچ دلیلی برای نزولی‌شدن بیت کوین در بلند‌مدت وجود ندارد.

در میان ارزهای دیجیتال دیگر، یک آلت کوین نظر ملکر را جلب کرده و آن پلتفرم مبتنی بر بلاک چین ترون است. او پیش‌بینی کرده است که ترون قبل از شکستن مقاومت ۰.۱۱ دلاری حرکت نزولی کوچکی را آغاز کرده و سپس تا محدوده ۰.۱۸ دلاری بالا برود.

2

نمودار قیمت ترون (نمای ۱ روزه بازار ترون/ دلار)

ملکر گفته است:

چیزی که می‌خواهید دیدن تشکیل نوعی پرچم در سطح کنونی [۰.۰۹ دلار]، به‌دنبال آن افزاش قیمت و خرید در سطح ۰.۱۱ دلار یا حتی بالاتر از آن در سطح ۰.۱۲ دلار است.

ارز بعدی که ملکر از آن نام برده پلتفرم مدیریت زنجیره‌تأمین وی چین (VeChain) است. ملکر می‌گوید وی چین باید نزدیک‌ترین مقاومت خود را بشکند تا بتواند از ۰.۲۷ دلار عبور کند.

3

نمودار قیمت وی چین (نمای ۱ روزه بازار وی چین/ دلار)

این تحلیل‌گر مطرح می‌گوید:

اکنون واقعاً دوست داشتم بالای ۰.۱۵ دلار باشم. این [سطح] یک مقاومت کلیدی است. وی چین پروژه بسیار بزرگی است، شرکایی واقعی دارد و پیشرفت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

در اکوایران ببینید : دست‌کاری چین در بازار رمزارزها؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید