آسترو؛ محصول جدید شرکت آمازون

ربات جدید آمازون به خانه شما می آید

کدخبر: ۴۴۴۱۸۲
آمازون به تازگی اولین ربات خانگی خود را معرفی کرد.
ربات جدید آمازون به خانه شما می آید

بر اساس گزارش اقتصادنیوز، آمازون اخیرا ربات خانگی خود را که مدت ها شایعه شده بود معرفی کرد . این ربات Astro  نام دارد و با قیمت 999 دلار به فروش می رسد.

من (تاد هسلتون، نویسنده سی ان بی سی) هفته پیش فرصتی پیدا کردم تا آن را در نسخه نمایشی با آمازون بررسی کنم و می خواستم نظرات خود را در مورد اینکه Astro چیست ، چه کاری می تواند و نمی تواند انجام دهد و چرا آمازون تصمیم به ساخت یک ربات خانگی گرفت ، به اشتراک بگذارم.

آمازون

Astro به نظر می رسد یک ابزار عجیب برای راه اندازی آمازون باشد. این شرکت بیشتر به عنوان یک فروشگاه آنلاین شناخته می شود. و بیشتر سود عملیاتی آن از تجارت ابری AWS ناشی می شود.

آمازون

آسترو چیست؟

آسترو تقریباً به اندازه یک سگ کوچک است. با سه چرخ در اطراف خانه شما می چرخد ​​، از جمله دو چرخ بزرگ که مانع از گیر افتادن آن می شود و یک چرخ کوچکتر برای چرخش. دارای دوربینی است که بر روی بازوی 42 اینچی قرار می گیرد و می تواند هنگام گشت زنی Astro در خانه شما را تحت نظر داشته باشد.

این دستگاه می تواند شما را در اطراف دنبال کرده و موسیقی پخش کند یا نمایش های تلویزیونی را روی صفحه لمسی 10 اینچی خود نمایش دهد. در صورت تمایل می تواند چهره ها را تشخیص دهد - بنابراین می توانید دو نوشابه را در قسمت پشتی ذخیره کنید و به Astro  بگویید که آنها را به شخصی در اتاق نشیمن برساند.آمازون

آسترو مانند ترکیبی از بسیاری از ابزارهای دیگر آمازون است که روی چرخ ها قرار گرفته اند. از دوربین ها می توان برای امنیت خانه یا چت تصویری استفاده کرد. هنگامی که Astro را برای اولین بار تنظیم می کنید ، از دوربین ها برای ایجاد نقشه خانه شما نیز استفاده می شود. شما می توانید با Astro صحبت کنید همانطور که با Echo یا Alexa صحبت می کنید - در صورت تمایل می توانید نام را به Alexa تغییر دهید - برای کسب نمرات ورزش یا آب و هوا اخبار تازه دریافت کنید و می توانید فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی را مانند رایانه لوحی آمازون یا Fire TV پخش کنید.

آمازون

آمازون

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید