حکم تازه رستم قاسمی درسازمان بنادر و دریانوردی

کدخبر: ۴۵۰۴۴۲
اقتصادنیوز :‌علی اکبر صفایی، با حکم وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.
حکم تازه رستم قاسمی درسازمان بنادر و دریانوردی
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی علی اکبر صفایی از فعالان بخش دریایی و بندری کشور ، با حکم رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

در بخشی از حکم رستم قاسمی خطاب به علی  اکبر صفایی آمده است:

«امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوبه موفق و موید باشید.»

گفتنی است، علی اکبر صفایی که متولد سال ۱۳۴۹ در شهر کازرون است، دارای مدرک کارشناسی بنادر و کشتیرانی‌، کارشناسی ارشد علوم دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دکتری علوم دریایی (مهندسی دریا) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر(پلی تکنیک تهران) است.

او فارغ التحصیل دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد است، بیش از ۲۶ سال فعالیت در حوزه بندری و دریایی کشور را در سمت های مختلف از کارشناسی تا مدیریتی در کارنامه خود دارد.

او ابتدا فعالیت خود را از کارشناس دریایی و بندری و سپس کار در بخش های مدیریتی بنادر کشور آغاز کرد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه دریانوردی جهانی معاونت دریایی  وبندری بندر شهید رجایی، مدیر کلی حفاظت و ایمنی دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، را برعهده گرفت.

صفایی پس از سال ها فعالیت و ‌حضور موثر در بخش بندری، به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران وارد بخش کشتیرانی شد.

صفایی پس از ترک شرکت ملی نفتکش ایران به سمت مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور دریایی و بندری منصوب شد تا بار دیگر در این بخش فعالیت کند.

صفایی در کنار حضور در حوزه بندری و دریایی کشور در عرصه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی نیز فعالیت گسترده داشته و‌ به عنوان مدرس در دانشگاه های امیرکبیر ، علوم دریایی چابهار، آزاد اسلامی واحد علوم دریایی خارگ ، فراساحل و علمی کاربردی تدریس کرده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید